ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
תפוסה גבוהה בבתי החולים

ברשות הפלסטינית מדווחים על ירידה בתחלואה

שיפור במצב תחלואת הקורונה בשטחים | ירידה בתחלואה נרשמת בימים האחרונים ברמאללה ובית לחם, כך לפי נציגי משרד הבריאות הפלסטיני במחוזות

ברשות הפלסטינית מדווחים על ירידה בתחלואה
חיטוי קורונה ברשות הפלסטינית צילום: עלי אחמד, פלאש 90

נציג משרד הבריאות ברמאללה, מועתסם מחייסן, אמר היום (חמישי) כי ביממה האחרונה תועדו 155 מקרי הידבקות חדשים, כמחצית ממספר הנדבקים שנרשמו במחוז בעת האחרונה. לדבריו, אנשי המשרד בוחנים כל העת את המצב בכדי להבין האם הירידה בנתונים נובעת ממחויבות האזרחים להגבלות שהטילה הרשות או אם הדבר קשור לנטילת החיסון על ידי האזרחים. לצד זה, מחייסן אמר כי תפוסת המיטות בבתי החולים עדיין "גבוהה ביותר", כלשונו.

נציג משרד הבריאות הפלסטיני בבית לחם, שאדי א-לחאם, אמר גם הוא כי תפוסת המיטות במחוזו עדיין גבוהה, למרות שנרשמה ירידה בתפוסה: "היינו בתפוסה של 120% ועכשיו אנחנו ב-96%, זה נתון חיובי". הוא הוסיף כי אחרי תקופה ארוכה של עלייה בנתוני התחלואה במחוזו "הגרף התייצב ונרשמת בהם ירידה קבועה בשלושת הימים האחרונים..לסגר ולצעדים שבהם נקטנו תפקיד חשוב בירידה הזו".

בסוף השבוע האחרון הודיעה הממשלה הפלסטינית על הגבלות חדשות למשך שבועיים בשל מצב התחלואה הקשה ברשות. הוטל עוצר לילי בין השעה 19:00 ל-06:00 ועוצר מלא בימים שישי ושבת, למעט פתיחת בתי מרקחת ומאפיות. כלל מוסדות החינוך נסגרו ובתי עסק מורשים לפעול באופן מצומצם, ב-30% מפעילותם הרגילה.

הרשות הפלסטינית קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד