י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ליברמן נכנס לפעולה

בליכוד תוקפים: "גוש אנטי דמוקרטי; רוצים לפסול מועמדים כמו באיראן"

אחרי פרסום התוצאות, בליכוד מגיבים לראשונה ותוקפים את את כוונותיהם של מחנה "רק לא ביבי" ליזום השתלטות על מוקדי הכוח בכנסת ובהם תפקיד היו"ר וחקיקה שתמנע מנתניהו להרכיב ממשלה | ליברמן פועל להחלפת יו"ר הכנסת: "מחויב לעשות הכול על מנת למנוע בחירות נוספות"

בליכוד תוקפים: "גוש אנטי דמוקרטי; רוצים לפסול מועמדים כמו באיראן"
ליברמן ונתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר ששמרו כל שתיקה מאז פרסום התוצאות, אל מול מה שנראה כהפסד של גוש הימין, וכאשר מחנה 'רק לא ביבי' המכונה 'גוש השינוי' נערך להסתערות על הכנסת - בליכוד שוברים שתיקה.

בהתייחס לשינויים שיוזמים במחנה, השתלטות על מוקדי הכוח בכנסת ובראשם תפקיד יו"ר הכנסת, וכן יוזמה שעולה לחוקק חוקים שימנעו מראש הממשלה בנימין נתניהו להתמודד לצד כתבי האישום, בליכוד יוצאים במתקפה.

בליכוד מסרו היום: "גוש שינוי הוא מונח מכובס לגוש אנטי דמוקרטי". לדבריהם, "השינוי היחיד שהם באמת רוצים להביא הם חוקים הקיימים רק באיראן לסינון מועמדים ולהביא לביטול הבחירה הדמוקרטית של למעלה ממיליון אזרחים בישראל".

בתוך כך, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הצהיר: "אני מחויב לעשות הכול על מנת למנוע בחירות נוספות", כשהוא מציין כי "השלב הראשון עובר דרך הצעת החוק שתמנע מחבר כנסת עם כתב אישום להיות מועמד להרכבת ממשלה. אני מצפה מכל הצדדים שמייחלים לשינוי, עליו דיברו בחודשים האחרונים, לגלות אחריות ולהצטרף להצעת חוק זו".

כנסת ישראל אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד