י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הניסוי כבר בעיצומו

פייזר הודיעה: מקווים לחסן ילדים בתחילת השנה

אחרי ההצלחה הגדולה עם מבצע החיסונים בישראל והיעילות של התוצר, חברת פייזר מתקדמת צעד נוסף ועורכת בימים אלה ניסוי בקרב ילדים בנ 12 ומטה מתוך כוונה להתחיל לחסן ילדים כבר בתחילת 2022

פייזר הודיעה: מקווים לחסן ילדים בתחילת השנה
אילוסטרציה צילום: pixabay

חברת פייזר העולמית שרשמה הצלחה גדולה מאד עם החיסונים שיצרה, הודיעה כי הם בשלב ניסוי חיסון על ילדים בני 12 ומטה נגד קורונה.

בחברת פייזר אופטימיים ומקווים שילדים יוכלו להתחסן בחיסון כבר בתחילת 2022. במסגרת הניסוי ישתתפו בני שישה חודשים ומעלה. המשתתפים כבר קיבלו מנת חיסון ראשונה בימים האחרונים. בחברת פייזר מכוונים לחסן כ-4,500 בני 12 ומטה במסגרת הניסוי.

החיסון נגד קורונה פותח במשותף עם החברה הגרמנית ביונטק בקרב פעוטות וילדים, ובחברה מקווים לרשום הצלחה בקרב ילדים כמו אצל המבוגרים, כזכור החברה הודיעה לפני חודשיים כי החלה בניסויים על נערים ונערות מגילאי 12 עד 15, ועכשיו החברה מבצעת ניסוי על תינוקות וילדים קטנים. הניסוי יהיה בקרב 144 ילדים בשלב הראשון, הילדים הללו כבר קיבלו את החיסון.

סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה, כי המינון לילדים יהיה שלושה עד עשרה מיקרוגרם, לעומת שלושים מיקרוגרם בכל מנת חיסון למבוגרים. הניסוי אמור להימשך כחצי שנה, ולאחר שהוא יושלם, החברה תביא אותו לאישור סוכנויות התרופות באירופה ובארה"ב כדי לאפשר חיסון של האוכלוסייה כולה בפני מגיפת הקורונה.

בהודעה לתקשורת מטעם חברת פייזר, נמסר הערב כי "לחברה יש ניסיון רב בניסויים בקרב ילדים ופעוטות, החברה נחושה לתרום לבריאות ולרווחה של שכבות גיל אלה על ידי תכנון קפדני שלהם".

חברת פייזר חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד