י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לא בא בחשבון"

חגי בן ארצי יוצא בקריאה לגיסו בנימין נתניהו

על רקע התבהרות תוצאות האמת, גיסו של ראש הממשלה נתניהו קורא לו שלא להקים ממשלה שתישען על מפלגה ערבית כלשהי: "אל תעלה על דעתך" | בנוסף קרא לבנט: "אל תשקול שום אפשרות חוץ מממשלה עם ביבי"

חגי בן ארצי יוצא בקריאה לגיסו בנימין נתניהו
חגי בן ארצי צילום: צילומסך ערוץ 13

בעקבות תוצאות הבחירות, ועל רקע האפשרות שעומדת על השולחן של ממשלת ימין בתמיכת רע"מ, גיסו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ד"ר חגי בן-ארצי, אחיה של שרה נתניהו, קורא לו לפסול את האפשרות הזאת.

בראיון לערוץ 7 אמר בן ארצי: "אני מניח שהשותפים של ביבי מבינים שזה בלתי אפשרי וגם נתניהו עצמו", התייחס לאפשרות של ממשלה בתמיכת רע"מ והמשיך, "אני אומר כאן בצורה ברורה: ביבי, אל תעלה בדעתך להקים ממשלה שנשענת על מפלגה ערבית".

"אין אופציה של ממשלה לאומית שתלויה בקול ערבי - ובטח שלא בקול של התנועה האסלאמית. שיתוף פעולה פרלמנטרי, כמו בחירת יו"ר כנסת או מניעת חוקים של הגוש המתנגד לביבי, זה כן. אבל הקמת ממשלה שבנויה על מפלגה ערבית זה לא בא בחשבון", הוסיף.

בנוסף קרא ליו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, שלא ללכת לממשלה בלי נתניהו: "אני תמכתי בבנט במשך שנים, אבל אני מזהיר אותו: אם הוא יתפתה - אפילו אם יציעו לו להיות ראש ממשלה - הוא יהיה שרוף בעתיד. אני פונה לבנט ואומר לו - אל תשקול שום אפשרות חוץ מממשלה עם ביבי".

"כדי שזו תהיה ממשלה יציבה הם חייבים את סער וגם אליו אני פונה ומבקש שהבעיות האישיות לא יפריעו. הרי אין כאן הבדל אידיאולוגי", הוא מוסיף בראיון לערוץ 7.

לדבריו, "האופציה היחידה חוץ מבחירות חמישיות שהן אסון לישראל היא ממשלה בראשות נתניהו. הדרך לכך היא שגדעון סער - שאנחנו אוהבים ומכבדים אותו - יירד מהעץ של החרם המטורלל. רצית להיות ראש ממשלה? לגיטימי. רצית להחליף את ביבי? לגיטימי. אבל כאשר אין שום אופציה אלטרנטיבית כי אי אפשר לחבר את בנט וסער עם מרצ ומרב מיכאלי".

"אצל סער יש אנשים טובים שבעיני נכנס בהם טירוף של החרמת ביבי. אי אפשר להפוך עניינים אישיים לאסון לאומי. גדעון חייב להתגבר על זה ולהבין שיש כאן הזדמנות היסטורית להקים ממשלה לאומית נטו", מסכם בן ארצי.

ד"ר חגי בן ארצי ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסור עבאס הרכבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד