י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מצוד אחר עריקים

הח"כיות של סער: זה מה שהציעו לנו מהליכוד

ח"כיות תקווה חדשה יפעת שאשא ביטון ושרן השכל טוענות כי כבר הוצעו להן תפקידים מפתים מהליכוד במטרה שישובו למפלגה ויסייעו להקים ממשלת ימין | שתיהן כמובן דחו את ההצעות המפתות

הח"כיות של סער: זה מה שהציעו לנו מהליכוד
גדעון סער במטה צילום: באדיבות המצלם

התיקו הפוליטי בו נותרנו לאחר תוצאות האמת של הסבב הנוכחי, מביא את ראש הממשלה נתניהו ואנשיו לתור אחר עריקים פוטנציאליים בגוש היריב ע"מ לצאת מהמבוי הסתום ולהקים ממשלת ימין צרה.

עוד קודם יום הבחירות רמזו מסביבת נתניהו והליכוד כי יש להם עריקים פוטנציאליים שיבואו לליכוד, אך ספק אם לא מדובר היה אלא במשאלת לב.

כעת, שעות לאחר אישרור התוצאות הסופיות, שתי חברות כנסת מטעם 'תקווה חדשה' של סער טוענות כי קיבלו פניות מהליכוד בהן ניסו לפתות אותן לערוק חזרה לספינת האם.

כך, מקום 2 של סער, הח"כית המורדת לשעבר של הליכוד יפעת שאשא-ביטון, טענה אמש (חמישי) כי בפניות שהגיעו אליה מהליכוד הוצע לה תפקיד שרת החינוך באם תחבור לממשלת ימין בראשות נתניהו. באולפן 'חדשות 12' אמרה: "פנו אלי רשמית מסביבת נתניהו והציעו לי את תיק החינוך, אבל אפרופו שאשא שאשא - התשובה היא לא", התייחסה ללגלוג של נתניהו עליה קודם הבחירות.

היום מצטרפת לשאשא ביטון מקום 5 ברשימת סער וח"כית הליכוד לשעבר שרן השכל שצייצה בחשבון הטוויטר שלה: "תודה לכל שליחי הליכוד שמציעים לי עד חצי המלכות, אבל אין מצב. אני נאמנה לערכים שבשמם הוקמה תקווה חדשה, ולא לתיקים. שחררו".

לפיכך נראה שמכיוונו של סער ו-6 המנדטים שהביא לא תגיע הישועה לנתניהו ואת עריקיו הוא יצטרך לתור במפלגות אחרות.

שרן השכל יפעת שאשא ביטון מפלגת תקווה חדשה עריקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד