י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
על הראש של רע"מ

עיתון כוויתי: בליכוד מקיימים משא ומתן עם אחמד טיבי

עיתון בכווית מפרסם כי הגיע אליו מידע שמתנהל משא ומתן בין הליכוד לבין ח"כ אחמד טיבי וגיסו ח"כ אוסאמה סעדי. לפי הדיווח, הוצעו לשניים תפקידי שרים | ח"כ טיבי: "ידיעה שקרית וספין מגוחך"

עיתון כוויתי: בליכוד מקיימים משא ומתן עם אחמד טיבי
אחמד טיבי//נתן אשל צילום: פלאש 90

עיתון כוותי שנחשב כלי תקשורת שחושף מידע שמגיע אליו ממערכת הביטחון הישראלית, מפרסם כי נתניהו מנסה לצרף לקואליציה שני ח"כים ערביים ולא את רע"מ של מנסור עבאס.

ע"פ הנטען, מקורבו של ראש הממשלה נתן אשל נועד עם יו"ר תע"ל ח"כ אחמד טיבי וגיסו ח"כ אוסאמה סעדי והציע להם שר לענייני ערבים וסגן שר לטיפול באלימות בחברה. בדיווח נאמר, שהשניים הבטיחו לבדוק את ההצעה.

הפרסום שאמינותו מוטלת בספק לאחר שזכה להכחשה גורפת מכיוון הח"כים הערבים, נועד ככל הנראה לאותת למנסור עבאס ורשימתו רע"מ כי היא אינה הרשימה הערבית היחידה שעומדת על הפרק מבחינתו של נתניהו.

ח"כ אחמד טיבי התייחס בציניות לדיווח וצייץ בטוויטר: "רבנו על האחריות על הכור בדימונה. דרשנו אותה להיבה יזבק.. והמכון הביולוגי לעופר כסיף.. בקיצור ידיעה שקרית וספין מגוחך".

הכתב לענייני ערבים ג'קי חורי כתב בעניין: "עיתון כוויתי מוכר בקשריו בישראל ולשכת רוה"מ מדווח שנתן אשל מקיים מגעים עם טיבי וסעדי, טיבי מכחיש בתוקף ומגדיר את הדיווח שפל שקרי. המסר מיועד לעבאס שיש אלטרנטיבה . מעניין שההדלפה יצאה לעיתון בכווית ולא באיחוד האמירויות. אחרת היינו יוצאים לשם לבדוק את המקורות".

רועי קייס מכאן 11 ציין: ‏"אנשים שמדווחים על צ'יזבטים מאל-ג'רידה הכוויתי, מה יהיה אתכם?".

בנוגע לשיתוף פעולה עם רע"מ ישנם חילוקי דעות בתוך הליכוד. בעוד צחי הנגבי אומר כי ניתן לשקול זאת, ח"כ שלמה קרעי הציג דעה המתנגדת לכך בתוקף, כך גם בסיעת הציונות הדתית שללו מכל וכל שיתוף פעולה עם הרשימה הערבית.

אחמד טיבי היבא יזבק כווית נתן אשל מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד