י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"יכולים להידבק"

המומחה מזהיר מפני ילדים המשחקים יחד ללא מסכות

מומחה הבית הלבן שעומד בראש מערך הקורונה בארה"ב, מזהיר כי ילדים שעדיין לא מחוסנים בשלב זה בסיכון לחלות בנגיף ולכן על הוריהם לדאוג שימשיכו לעטות מסכות כשהם בחברת ילדים אחרים

ילדים עם מסכות. אילוסטרציה
ילדים עם מסכות. אילוסטרציה צילום: מרדכי לובעצקי

ד"ר אנתוני פאוצ'י, מומחה הבית הלבן למחלות זיהומיות אומר כי ילדים עדיין נמצאים בסיכון לחלות בנגיף הקורונה וכי הורים מחוסנים עדיין צריכים לדאוג היות וילדיהם יכולים להידבק בזמן שהם משחקים עם ילדים אחרים.

"הילדים יכולים לבסוף להידבק", אמר פאוצ'י בראיון לרשת CBS כשנשאל על הסיכון שילדים ישחקו בקבוצות. מנהל המכון הלאומי לאלרגיה ומחלות זיהומיות אמר כי בעוד שמבוגרים המחוסנים נגד קורונה לא תמיד חייבים לעטות מסכות אחד ליד השני, ילדים - שעדיין אינם יכולים לקבל חיסון - צריכים לעטות מסכות כשהם משחקים בקבוצות.

"כשהילדים יוצאים בין אחרים, אתה רוצה שהם ימשיכו לעטות מסכות כאשר הם מתערבבים עם קבוצות או מספר משקי בית", אמר. אך כשנשאל האם ילדים יכולים לחזור לקייטנות או לגני שעשועים בקיץ הקרוב, אמר פאוצ'י כי "מתקבל על הדעת שזה אפשרי".

"כעת יש לנו 3 עד 3.5 מיליון חיסונים שאנחנו מזריקים בכל יום, אם נמשיך לעמוד בקצב הזה, זה יביא לקצב ולרמת זיהומים ביום לרמה הרבה יותר נמוכה", אמר פאוצ'י, והוסיף כי "שיעורי זיהום נמוכים יותר, יאפשרו למדינה להיות עם גמישות במהלך הקיץ עם דברים כמו מחנות קיץ וקייטנות".

ארה"ב נמצאת בקצב חיסונים משביע רצון. היא מובילה בשיא חיסונים יומי עם 3.4 מיליון זריקות, על פי נתונים שפורסמו על ידי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן, כמעט 3.4 מיליון מנות חדשות של חיסוני פייזר, מודרנה וג'ונסון אנד ג'ונסון ניתנו ברחבי ארה"ב, בממוצע של שבעה ימים, זה מגיע ל-2.6 מיליון זריקות ביום.

כזכור הנשיא ג'ו ביידן הודיע ​​ביום חמישי האחרון על יעד חדש של 200 מיליון זריקות חיסון שיינתנו במהלך 100 הימים הראשונים שלו בתפקיד. הממשל כבר הצליח עם מטרתו המקורית לתת 100 מיליון זריקות באותה פרק זמן. אך עם האוכל בא התיאבון, והממשל הגביר קצב.

מסכות קורונה אנתוני פאוצ'י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד