י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נתונים חגיגיים

התחלואה במגזר החרדי: חולה 1 בלבד מאז אמש

משרד הבריאות ממשיך לעקוב אחרי הנגיף גם בעת נסיגתו, והבוקר מעדכן בנתונים חגיגיים למדי | ייתכן ומדובר במתן בדיקות נמוך במיוחד לאור ימי השבת והחג שעברו עלינו. כך או כך, מדובר במספר מרענן. ובמגמה טובה ומתמשכת 

התחלואה במגזר החרדי: חולה 1 בלבד מאז אמש
חרדים עם מסכות צילום: אבי דישי, פלאש 90

על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (שני) ביממה האחרונה התווסף חולה אחד מתוך המגזר לסך התחלואה הכללי. נתון המהווה כ-1% בלבד מתוך 128 החולים בכל המדינה. (המוצע השבועי יורד אף הוא בהדרגה ועומד על 556).

עוד דווח כי הערים החרדיות ממשיכות להיות צבועות בירוק, ומתרחקות מהקווים הצהובים הכתומים והאדומים.

העיר קריית יערים מובילה את הרשימה עם 7 חולים בלבד במהלך כל השבוע האחרון. אחריה עמנואל עם חולה אחד בלבד. העיר רכסים עם 3. מודיעין עילית עם 19. אלעד עם 7. ביתר עילית עם 8. סוגרת את הרשימה העיר בני ברק כולה עם 16 חולים חדשים בלבד בשבוע האחרון.

עם זאת יצוין, ייתכן ומדובר במתן נמוך במיוחד לאור ימי השבת והחג שעברו עלינו. כך או כך, מדובר במספר מרענן. ובמגמה טובה וממושכת.

בתוך כך דווח אמש כי 229 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה (החג הראשון), בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-831,906. על פי הנתונים, אמש בוצעו 16,841 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

בימים אלו מציינים בישראל שנה להתפרצות נגיף הקורונה, ובמשרד הבריאות עוקבים בדריכות אחר נתוני התחלואה המעודדים. באם הירידה במספר החולים תימשך גם בימים הקרובים, אזי מדינת ישראל תהיה הראשונה לצאת מהמשבר העולמי.

מספר החולים הפעילים עומד נכון לבוקר אתמול עמד על 9,608. מספר המונשמים המשיך לרדת אף הוא ועמד על 212 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 468 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עלה אף הוא ועומד כעת על 6,183.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל עמד אתמול על 1.4%. בתוך כך, מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התחסנו לנגיף הקורונה 5,220,509 בני אדם. במקביל, 4,710,716 בני אדם התחסנו במנה השנייה.

קורונה ציבור חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד