ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הבטחת הבחירות

דרעי קורא לסער ובנט: התעלו מעל השיקולים

מלאכת הרכבת הקואליציה הבאה בעיצומה, ובעוד השמאל מתארגן בזריזות יוצא הבוקר שר הפנים אריה דרעי בקריאה לסער ובנט: להתעלות מעל כל השיקולים האחרים ולהצטרף לממשלת ימין מלא

דרעי קורא לסער ובנט: התעלו מעל השיקולים
סער ובנט צילום: פלאש 90

ישנם 2 שועלים פוליטיים שאין מי שמזלזל בחושיהם המחודדים, הראשון הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו, הנמרץ בן ה-72. השני הוא שר הפנים אריה דרעי יו"ר תנועת ש"ס המכיר את נבכי הפוליטיקה הישראלית לפני ולפנים.

בחשבון הטוויטר שלו התייחס הבוקר (שני) שר הפנים אריה דרעי למלאכת הרכבת הקואליציה הבאה, בצל תוצאות הבחירות הסוערות לכנסת ה-24 ופצח בקריאה נרגשת לגדעון סער מתקווה חדשה ונפתלי בנט יו"ר ימינה. בקריאה הוא מבהיר את עמדת ש"ס, ומבקש מהם להצטרף לממשלת ימין על מלא.

"‏שס תמליץ על בנימין נתניהו כראש הממשלה כפי שהתחייבה במערכת הבחירות" פתח דרעי, והוסיף: "שס תפעל להקמת ממשלה ימנית בראשות נתניהו שתשמור על הזהות היהודית של המדינה ותפעל למען השכבות החלשות".

"‏שס קוראת לכל מפלגות הימין, בעיקר לימינה ולתקווה חדשה, להתעלות מעל כל השיקולים האחרים ולהצטרף לממשלת ימין מלא בראשות בנימין נתניהו" הוסיף דרעי בקריאתו.

קריאה זו באה אחרי שבמחנה גוש השמאל/גוש רק לא ביבי/גוש השינוי, הולכים ומתקדמים במרץ להשגת 61 ממליצים בפני הנשיא.

אביגדור ליברמן הבהיר כי הוא תומך ביאיר לפיד לראשות הממשלה. מפלגות השמאל הקטנות כולל המפלגות הערביות, ואפילו גנץ שבינו לבין לפיד עברו מים עכורים במיוחד, מנהלים אף הם מגעים, על מנת לחלץ את משפחת נתניהו מבלפור.

כעת, כך נראה, החלו ההתארגנויות גם בגוש הימין.

בחירות 2021 גדעון סער נפתלי בנט ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד