י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לא מבזבזים זמן

גנץ קורא לפגישה מרובעת: "למצוא את הדרך להחלפת את נתניהו"

בניסיון להקים ממשלה חדשה, פנה היום יו"ר כחול לבן לראשי המפלגות המובילות ב'גוש השינוי' וליו"ר 'ימינה' נפתלי בנט וקרא להם לקיים פגישה מרובעת בכדי "לפתור את הפלונטר הפוליטי ולמצוא את הדרך להחליף את נתניהו"

גנץ קורא לפגישה מרובעת: "למצוא את הדרך להחלפת את נתניהו"
נתניהו וגנץ בישיבת ממשלה צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

שר הביטחון ויו"ר 'כחול לבן' בני גנץ פנה היום (שני, א' חול המועד סוכות) ליו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, יו"ר 'ימינה' בנט ויו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער וקרא להם לקיים בדחיפות פגישה מרובעת בכדי, לדבריו לפתור את הפלונטר הפוליטי ולמצוא את הדרך להחליף את נתניהו.

"קראתי למנהיגי גוש השינוי לשבת בהקדם האפשרי בכדי שנוכל להקים ממשלה ישרה ולעצור את שלטון נתניהו", אמר יו"ר 'כחול לבן'. "בואו נשב בהקדם ונמצא את הדרך לעצור את שלטון נתניהו ולהקים ממשלה ישרה", אמר גנץ בפנייה לראשי המפלגות.

בתוך כך, אחרי שתוצאות הבחירות פורסמו, נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין הודיע כי יקיים ביום שני הבא את סבב ההתייעצויות עם כלל הסיעות שנבחרו לכנסת - ולאחריו יטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על אחד מחברי הכנסת שיסכים לכך.

במכתב שששיגר מנכ"ל בית הנשיא לראשי המפלגות נכתב כי מלאכת הרכבת הממשלה תוטל על אחד המועמדים עד ליום רביעי, כ"ה ניסן תשפ"א, 7.4.2021. בתום סבב ההתייעצויות, יזמן הנשיא אליו במידת הצורך, את המועמדים הרלוונטיים להרכבת ממשלה כפי שיעלו מהמלצות כלל הסיעות.

מוקדם יותר היום התייחס שר הפנים אריה דרעי למלאכת הרכבת הקואליציה הבאה, בצל תוצאות הבחירות הסוערות לכנסת ה-24 ופצח בקריאה נרגשת ליו"ר תקווה חדשה גדעון סער ונפתלי בנט יו"ר ימינה. בקריאה הוא הבהיר את עמדת ש"ס, וביקש מהם להצטרף לממשלת 'ימין על מלא'.

 

גנץ יאיר לפיד נתניהו הרכבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד