כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"אופציה יצירתית"

הצעה מפתיעה: המועמד של מרצ לראשות הממשלה?

על רקע הקשיים בהרכבת קואליציה יציבה, יו"ר הנהלת 'מרצ' הציע כי מי שירכיב את הממשלה הבאה, הוא בנו של ראש הממשלה לשעבר: "הוא אדם מקובל גם על הימין" | על נתניהו אמר: "הוא תוקע את כל המערכת"

הצעה מפתיעה: המועמד של מרצ לראשות הממשלה?
בני בגין צילום: פלאש90

פחות משבוע מאז יום הבוחר, ועדיין הפוליטיקאים אינם מצליחים למצוא את נוסחת הקסם אשר תביא לממשלה יציבה. פעיל השמאל ויו"ר הנהלת 'מרצ', אורי זכי, ניסה למצוא פתרון יצירתי לפלונטר.

"אני ראיתי שמספר 6 ב'תקווה חדשה' הוא בני בגין. אפשר אולי לקחת את בגין, שהוא גם זקן חברי הכנסת ומקובל גם על הצד הימני של המפה", טען זכי ב'ערוץ כנסת' והמשיך, "גוש מתנגדי נתניהו יחד עם בנט ימליצו עליו, ותקום ממשלת חירום".

"זאת אופציה יצירתית שיכולה לפטור את הפלונטר. הוא אדם מקובל גם על הימין וגם על השמאל. אנחנו צריכים אחדות. הוא יכול להיות מקובל על כל חלקי העם, וזו יכולה להיות יציאה טובה מהפלונטר", הוסיף.

יו"ר הנהלת 'מרצ' הציע פתרון לממשלת ימין: "רוב הציבור לא רוצה שנתניהו יהיה ראש הממשלה. נתניהו יהיה חייב להתפטר על מנת שתקום ממשלה יציבה. הוא תוקע את כל המערכת בגלל הבעיות המשפטיות שלו".

"אילו נתניהו היה עוזב ובראש הליכוד היה עומד אדם אחר, לצערי הייתה יכולה לקום קואליציה ימנית רחבה מאוד. המצב הוא לא כזה כי יש התנגדות יותר גדולה להמשך שלטונו, מאשר אידיאולוגית הימין", סיכם.

אורי זכי בני בגין ראשות הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד