י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
פעם שנייה החודש

האיש העשיר במדינה נספה בתאונת מסוק

האיש העשיר ביותר בצ'כיה נספה בתאונת מסוק באלסקה. יחד אתו היו על המסוק, שהוביל אותם לאיזור הסקי עוד חמישה אנשים. שלושה מדריכים ושני מטיילים נוספים. רק אחד שרד ומטופל במצב קשה בבית החולים באיזור. כל השאר לא שרדו את ההתרסקות, שנסיבותיה עדיין נחקרות

האיש העשיר במדינה נספה בתאונת מסוק
מסוק צילום: unsplash

זעזוע בצ'כיה ואלסקה: לאחר שבתחילת החודש נהרג הפוליטיקאי המיליארדר הצרפתי אוליביה דאסו בהתרסקות מסוק, הבוקר (שני) דווח כי האיש העשיר ביותר בצ'כיה המיליארדר פטר קלנר מת אף הוא בהתרסקות מסוק באתר סקי באלסקה.

על פי הדיווח ב-ynet יחד אתו היו על המסוק, שהוביל אותם לאיזור הסקי עוד חמישה אנשים. שלושה מדריכים ושני מטיילים נוספים. רק אחד שרד ומטופל במצב קשה בבית החולים באיזור. כל השאר לא שרדו את ההתרסקות, שנסיבותיה עדיין נחקרות.

קלנר שדורג על ידי 'פורבס' כמיליארדר בעל למעלה מ-17 מיליארד דולר, אותם עשה הרווחים מחברת ההשקעות PPF שהייתה בבעלותו. היה בן 56 בעת ההתרסקות הקטלנית, הותיר אחריו את אשתו וארבעת ילדיהם.

עובדי אתר הסקי אמרו לכלי התקשורת העולמיים כי הם המומים מהאסון, על פי הדיווח כאמור ב-ynet אמרו העובדים: "החדשות הללו הן הרסניות עבור הצוות שלנו, הקהילה שבה אנו פועלים ומשפחות הנספים. ב-17 שנות פעילות זו הפעם הראשונה שבה אנו נאלצים להתמודד עם אירוע בסדר גודל שכזה".

צ'כיה התרסקות מסוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד