ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
נתק מוחלט

רביב דרוקר: כך לפיד מכשיל את הממשלה

הפרשן רביב דרוקר מדווח כי ב'יש עתיד' מתנגדים בתוקף להעניק לנפתלי בנט את המפתח לבלפור. לדברי מקורבי לפיד, הפתח למשא ומתן הוא שבנט יסכים להיות שני ברוטציה 

רביב דרוקר: כך לפיד מכשיל את הממשלה
נפתלי בנט/יאיר לפיד צילום: אבי דישי/מרים אלסטר, פלאש 90

במחנה השמאל יושבים על המדוכה מאז תוצאות הבחירות במטרה למצוא נוסחה שתאפשר הקמת ממשלה ללא בנימין נתניהו. יו"ר יש עתיד יאיר לפיד כבר החל לקיים שיחות, אך נמנע מלדבר עם אחת הדמויות המכריעות כעת, נפתלי בנט.

פרשן חדשות 13 רביב דרוקר מדווח כי בסביבתו של לפיד מסרבים בתוקף לאפשרות להעניק לנפתלי בנט את ראשות הממשלה, בטענה כי הוא ראש של מפלגה בעלת שבעה מנדטים בלבד.

לפי הדיווח, בין יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ליו"ר ימינה נפתלי בנט קיימת מחלוקת באשר לראשות הממשלה. מצד יש עתיד כאמור מתנגדים להעניק את ראשות הממשלה לבנט, שכן המפלגה בראשותו קיבלה רק שבעה מנדטים. אלא, שמהצד של בנט אומרים כי אם הוא לא יהיה ראש ממשלה - הוא לא יסכים לעבור ל"גוש השינוי". יש לציין כי בין השניים, נכון לשעה זו, לא מתקיימת בכלל תקשורת.

כעת, עולה שאלת הזמן ויש הסבורים שצריך להמתין מעט ולראות אם מישהו מהצדדים יסכים להתפשר, ומנגד יש מי שסבור כי צריכים למהר ולהגיע להסכמות לפני שבנימין נתניהו יצליח להשיג רוב של 61. הפתח לגישור בין לפיד לבנט הוא התרחיש שבו יו"ר ימינה יסכים להיות שני ברוטציה ולהמתין עד שיקבל את ראשות הממשלה, אולם נראה כי כרגע - הצדדים עדיין רחוקים מלהגיע להסכמה שכזו.

יאיר לפיד נפתלי בנט רביב דרוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד