ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
שוד בנסיבות מחמירות

הוגש כתב אישום: עקבו ושדדו מיליוני שקלים

כוחות המשטרה עצרו לפני כחודש שני תושבי יפו בחשד לשוד של מיליוני ש"ח שאירע לפני מספר חודשים בת"א | תוך שבועות ספורים הוגשו נגד החשודים כתבי אישום

הוגש כתב אישום: עקבו ושדדו מיליוני שקלים
רוכב אופנוע צילום: pixabay

לפני כשלושה חודשים פתחה המשטרה בחקירה עם קבלת דיווח על שוד "כפול" ואלים של מיליוני ש"ח סמוך לבנק ברח' אלנבי בת"א. מהחקירה התברר כי שני חשודים קשרו קשר לשדוד שני מתלוננים כשהם יודעים שהם עתידים למשוך כסף מחשבון הבנק שלהם. ביום 31.12.20.

המתלוננים הגיעו לבנק ברח' אלנבי, משכו 3.9 מיליוני ש"ח ויצאו מהבנק, אז הגיעו אליהם החשודים כשהם רכובים על אופנוע ועוטים מסיכות וכפפות, תקפו, פצעו ושדדו את המתלוננים. אחד החשודים אף נטרל את התנגדות אחד המתלוננים, שעט לעברו עם האופנוע ופגע בו בחוזקה עם חזית האופנוע.

החשודים שדדו את התיקים ובהם מיליוני ש"ח וברחו לרחוב סמוך, שם ריססו בגז פלפל אזרח שישב ברכבו, הוציאו אותו בכוח מהרכב, שדדו את הרכב ונמלטו מהמקום.

החקירה הוטלה על צוות חקירה מיוחד במרחב ירקון, שפעל לאיסוף ממצאים וראיות בתיק ובתוך כך, שוטרי המרחב עצרו את החשודים ביום 8.2.21 ובהתאם לצורכי חקירה וממצאיה, החשודים הובאו לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בת"א. לימים, בית המשפט הורה על שחרורם של החשודים בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית.

לפני מספר ימים הגישה הפרקליטות נגד החשודים, תושבי יפו בשנות ה-20 לחייהם, כתב אישום בעבירת 'שוד בנסיבות מחמירות' ובקשת מעצר והארכת תנאי השחרור בערובה עד תום ההליכים המשפטיים.

כתב אישום מיליוני שקלים שוד אלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד