י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שיחת היום בטורקיה

מחזה מכמיר לב: חתולה הביאה את גורה לבית חולים

אימא יודעת הכי טוב: חתולה נשאה את אחד הגורים שלה לתוך בית החולים לבקש עזרה מרופאים לאחר שגורה קטנה פיתחה דלקת עיניים

מחזה מכמיר לב: חתולה הביאה את גורה לבית חולים
חתול צילום: אביקר שולטן

חתולה טורקית המיסה לבבות לאחר שנכנסה לבית חולים כשהיא נושאת בפיה את החתלתולה שזה עתה נולדה לה וביקשה עזרה רפואית.

בצילומי וידיאו שתועדו בבית חולים ברובע קרבגלר באיזמיר, טורקיה, נראית חתולה נכנסת לבית החולים כשגורה חתלתולה נעוצה בפיה. העומדים במסדרונות שלפו סמארטפונים וזזו הצידה כדי לאפשר לחתולה לעבור את הבניין, כאשר חלקם אומרים לאנשים אחרים לזוז מהדרך. כך דיווח ה'דיילי מייל' הבריטי.

החתולה נעזרה בעבר בצוות בית החולים שהשאיר לה מזון ומים, והיא כנראה הרגישה מספיק בטוחה להיכנס למקום ולבקש סיוע, לאחר בדיקת מצבה של הגורה, גילו רופאים ואחיות שהחיה סובלת מדלקת עיניים, ובעקבות כך מרפאה וטרינרית נקראה כדי לסייע בטיפול בחתלתול.

בסרטוני וידיאו נוספים שתועדו על ידי אנשי צוות בבית החולים בטורקיה נראו שני חתלתולים יושבים בארגז בזמן שעובד בריאות 'דיבר איתם', אחות נראתה מטפטפת להם טיפות עיניים בכדי לסייע בטיפול בדלקת.

בשיחה עם כלי תקשורת מקומיים אמר אחד מעובדי הבריאות: "נתנו אוכל ומים לאם החתולה שגרה ברחוב עם אנשים אחרים החיים באזור זה, עם זאת, לא ידענו שהיא ילדה חתלתולים".

"כשהתחלנו לקבל חולים בבוקר, היא הופיעה עם הגורים שלה. היא ביקשה עזרה, וייבבה זמן רב, היינו המומים, בבדיקה מדוקדקת ראינו שהחתלתולים אינם מסוגלים לפקוח את עיניהם בגלל זיהום, התייעצנו עם וטרינרים ונתנו תרופות, כשהחתלתולים פקחו את עיניהם זמן קצר אחר כך, התרגשנו".

חתולה עיניים טורקיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד