י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"חששו לפקפק"

גורמים בליכוד: האחיין של שרה נתניהו איבד 2 מנדטים

אחיינה של שרה נתניהו שהיה אחראי על מערך המחשוב של הליכוד ביום הבחירות אחראי לנזק שמוערך לפי גורמים בליכוד באיבוד כשני מנדטים למפלגה, כך מספרים גורמים בליכוד לישראל היום

גורמים בליכוד: האחיין של שרה נתניהו איבד 2 מנדטים
פתק ההצבעה 'מחל' של רשימת הליכוד צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

התוצאות המאכזבות בליכוד הובילו בסוף השבוע האחרון לחשבון נפש מהיר ואף למציאת האשם בירידה הדרמטית במספרי המצביעים: מערכת המחשבים של המפלגה. לטענת גורמים בליכוד אי היכולת לזהות בזמן אמת מי מתומכי המפלגה הצביע ומי לא, הובילה לאיבוד של לפחות שני מנדטים שהיו עשויים לסדר ממשלת ימין "על מלא".

היום (שלישי) חושף יהודה שלזינגר בישראל היום כי מי שהיה אחראי בזמן אמת על מערך המחשוב המסועף של הליכוד הוא לא פחות ולא יותר מאחיינה של שרה נתניהו רעיית ראש הממשלה.

שלזינגר מספר כי מי שפיתח את המערכת והיה אחראי עליה הוא גיא בן ארצי, סטארטאפיסט וגם אחיינה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. גורמים שעבדו על מערכות המחשוב טוענים כי מדובר במחדל גדול במיוחד. הסיבה, לטענתם, היא שכמה ימים לפני הבחירות נערך מעין "ניסוי כלים" במערכת המחשוב ובו התגלו תקלות רבות, אך כיוון שמדובר באחיין של אשת ראש הממשלה - היה חשש להביע פקפוק במערכת. 

אחד מאנשי הליכוד שהיה מעורב במתרחש מאשים כי בן ארצי ושותפתו אשמים בקריסה. לדבריו, "הם הובילו קו שביקש להיפרד מאפליקציית ה'אלקטור' ולהקים מערכת נפרדת לחלוטין".

לדבריו, "לפני הבחירות עשו ניסוי במערכת - והיא קרסה". הוא גם ציין כי "בימים האחרונים עלתה דרישה בליכוד מהנהלת המפלגה לערוך בדיקה מקיפה על קריסת המערכת. הבקשה טרם נענתה". 

מהליכוד נמסר: הליכוד אינו נוהג להתייחס לפעולות הקמפיין. עם זאת נבהיר שבניגוד לטענות, כל מערכות הבקרה של הליכוד פעלו בהצלחה ביום הבחירות.

שרה נתניהו הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד