י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"ללא חרמות וכעסים"

בצלאל סמוטריץ': "נמליץ על נתניהו אצל נשיא המדינה"

כצפוי, בציונות הדתית מפרסמים הבוקר כי בשבוע הבא ימליצו בבית הנשיא על בנימין נתניהו להרכבת הממשלה. "הציונות הדתית תמליץ לנשיא המדינה על בנימין נתניהו ותחתור להקים איתו ממשלה של המחנה הלאומי"

בצלאל סמוטריץ': "נמליץ על נתניהו אצל נשיא המדינה"
בצלאל סמוטריץ'/בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעוד בגוש השמאל ראשי המפלגות מתחבטים בשאלה על מי להמליץ להרכבת הממשלה אצל הנשיא בשבוע הבא, בגוש הימין נדמה כי העסק קל מעט יותר. כצפוי, יו"ר הציונות הדתית מודיע הבוקר (שלישי) כי מפלגתו תמליץ על נתניהו אצל הנשיא ריבלין.

סמוטריץ' מפרט את הסיבות לכך שמפלגתו תמליץ על נתניהו: ‏"על בסיס התחייבותו של ראש הממשלה בהסכם שנחתם איתנו להקים ממשלת ימין שתשמור על הזהות היהודית של המדינה, תחזק את ההתיישבות ותבצע את הרפורמות הנדרשות במערכת המשפט, וכפי שהתחייבנו, הציונות הדתית תמליץ לנשיא המדינה על בנימין נתניהו ותחתור להקים איתו ממשלה של המחנה הלאומי".

"אנחנו קוראים לכל מפלגות המחנה הלאומי לשים בצד את כל משקעי העבר ולפתוח דף חדש של שיתוף פעולה לטובת מדינת ישראל ואזרחיה", כותבים בציונות הדתית ומציינים כי "אחרי שנתיים קשות מדינת ישראל זקוקה לממשלת ימין הומוגנית ויציבה. בואו נשב סביב שולחן אחד ונדון בקווי היסוד ובתנאים המהותיים של ממשלת הימין, ללא חרמות וכעסים".

בציונות הדתית מזהירים כי "כל ברירה אחרת תביא לתוצאה רעה ומסוכנת למדינת ישראל. מנהיגים נדרשים לשים את טובת המדינה ואזרחיה מעל לכל אינטרס אישי או מפלגתי וכך אני מקווה ומתפלל שינהגו כל מנהיגי מפלגות המחנה הלאומי. אהפוך בעזרת השם כל אבן כדי לגרום לממשלת הימין הזו לקום".

בצלאל סמוטריץ' בנימין נתניהו נשיא המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד