י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סבב חמישי באופק?

מועמד מרצ תוקף את בנט: "אתה לא יכול להיות ראש ממשלה"

על רקע המשא ומתן האינטנסיבי, מועמד 'מרצ' יאיר גולן טוען כי יו"ר 'ימינה' אינו יכול להיות ראש ממשלה, כי הוא עם 7 מנדטים: "אין לו לגיטימציה" | בנוסף התייחס גם לאופציה שגנץ ירצה להרכיב את הממשלה: "אין לך אופי לזה"

מועמד מרצ תוקף את בנט: "אתה לא יכול להיות ראש ממשלה"
ח"כ יאיר גולן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בזמן שהמועמדים עדיין בשיחות ראשונות וגישושים, ועדיין לא מסתמן זהות המפלגות אשר ירכיבו את הקואליציה, מועמד 'מרצ' יאיר גולן התייחס אל הדיווחים לפיהם יו"ר 'ימינה' ידרוש להיות ראש ממשלה.

"בנט, אתה לא יכול להיות ראש ממשלה, אפילו לא ברוטציה", טען גולן בפוסט בחשבון הפייסבוק האישי שלו והמשיך, "אין לך לגיטימציה עם שבעה מנדטים רק בגלל שאתה נורא רוצה".

סגן הרמטכ"ל לשעבר התייחס גם אל שאר ראשי המפלגות אשר עדיין לא המליצו: "סער, אתה לא יכול להיות ראש ממשלה עם שישה מנדטים, ואתה יודע את זה. גנץ, אתה כבר ניסית, נכשלת, הושפלת, עזוב אותנו במנוחה - אין לך אופי לזה".

"מה נשאר, רק לפיד. בלי רוטציה, בלי תנאים, בלי קומבינות. לפעמים החיים יותר פשוטים ממה שנדמה. יש בישראל רוב בן 61 מנדטים לאלה שלא רוצים בנתניהו כראש ממשלה. עכשיו תפקידם של פוליטיקאים למלא אחר צו הבוחר", סיכם.

בתוך כך סבב ההמלצות אצל הנשיא יחל ביום שני הבא, ועל פי דיווח אתמול (שני) ב'חדשות 13', הוא צפוי לבקש מנציגי המפלגות את האפשרות השנייה שלהם לראשות ממשלה, והאם יהיו מוכנים לנהל משא ומתן גם עם מועמד אחר.

הנשיא ריבלין שוקל גם להעביר את המנדט מיד לכנסת, במידה והמועמד הראשון להרכבת הממשלה ייכשל. המהלך צפוי לזרז את תהליכי המו"מ, ולהגביר את הסיכויים לבחירות חמישיות.

מרצ יאיר גולן נפתלי בנט בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד