י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המשפחות הופתעו

פנינת צדיק: בחסידות חילקו עשרות טונות קמחא דפסחא

מאות משפחות הופתעו לקבל את כל מוצרי החג הכוללים: קופסאות מצות, ארגזי מיץ ענבים, ארגזי עופות, מגוון ענק של מוצרי חד פעמי וכמובן עשרות ק"ג של פירות וירקות - ועוד מוצרי מזון מארגון 'חסדי פנחס' ומפעל הצדקה 'פנינת צדיק' של חסידות ספינקא

פנינת צדיק: בחסידות חילקו עשרות טונות קמחא דפסחא
חלוקת קמחא דפסחא בספינקא צילום: באדיבות המצלם

עשרות טונת של מוצרי מזון לחג הפסח חולקו על ידי מפעל קמחא דפסחא 'חסדי פנחס' שע"י קופת 'פנינת צדיק' דחסידי ספינקא

בימים אלה ציינו עסקני קופת הקהילה 'פנינת צדיק' דחסידי ספינקא וראשי ומארגני מפעל קמחא דפסחא 'חסדי פנחס' ע"ש הרה"צ רבי פנחס ב"ר בנימין ביינוש רוזנבוים זצ"ל בסיפוק את סיום חלוקת הענק של מוצרי קמחא דפסחא למאות משפחות הקהילה ברחבי הארץ.

החלוקה, שהיא כבר מסורת שלשנים ארוכות, משביחה את עצמה בכל שנה ונוספים בה מוצרי בסיס חשובים ומגוונים - כדי שכל אחד יוכל להכניס את חג הפסח לביתו מתוך הרחבת הדעת.

בחלוקת החסד של שנה זו, הופתעו המשפחות לקבל את כל מוצרי החג הכוללים: קופסאות מצות, ארגזי מיץ ענבים, ארגזי עופות, מגוון ענק של מוצרי חד פעמי וכמובן עשרות ק"ג של פירות וירקות - ועוד מוצרי מזון מפתיעים.

כמו כן דאגו עסקני וועד הצדקה שע"י קופת הקהילה להנחות משמעותיות בחנויות ההלבשה - כדי שיוכלו בני הקהילה להתחדש במיטב מחלצותיהם לכבוד ליל התקדש החג.

החלוקה התקיימה ביום שני ט' ניסן, על פני רחוב דונולו - ליד מתחם בנדיקט. כלל בני הקהילה ציינו בהתרגשות והעלו על נס את ההתנהלות המסודרת והמופתית במהלך התנהלות החלוקה.

במהלך החלוקה הופתעו גבאי הצדקה לקבל את פניו של האדמו"ר שליט"א, אשר בא לחזות מקרוב בפעילות החסד הענפה ואף הביע את התפעלותו ממערך החסד המיוחד.

כמו כן נשלחו ארגזי מוצרים לכלל משפחות הקהילה ברחבי הארץ - ואף הם הצטרפו לקולות ההודאה לעסקנים אשר השקיעו בכוח ומוח למען יוכלו להביא את האורה והרווחה לבתי בני הקהילה.

חסידות ספינקא קמחא דפסחא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד