י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"רעדתי במכונית"

אירועים אנטישמיים במיאמי: "יהדות היא קומוניזם"

ברחובות דרום פלורידה החלה מגמה מדאיגה של ריסוס כתובות אנטישמיות. ערוץ תקשורת תיעד את אחד המקומות שעליהם נכתב "קומוניזם זה יהדות" באתר בנייה בדרום-מערב מיאמי-דייד | "עצוב במיוחד שזה קרה למי שסבל מהשואה"

אירועים אנטישמיים במיאמי: "יהדות היא קומוניזם"
גרפיטי בבריטניה צילום: באדיבות המצלם

המשטרה בדרום פלורידה חוקרת מגמה מטרידה ברחבי דרום פלורידה לאחר שאנטישמים ריססו הודעות אנטישמיות בשני מקומות במחוז מיאמי-דייד, יום לאחר שאותרו הודעות דומות במקום סמוך.

ערוץ 7News המקומי, תיעד את אחד המקומות שעליהם נכתב "קומוניזם זה יהדות" באתר בנייה בדרום-מערב מיאמי-דייד. לא רחוק משם, רוססו אותן הודעות. תושבת המקום שושנה ביקי, אמרה שהיא זיהתה את כתובות הגרפיטי והתריעה מיד למשטרה.

"נסעתי ולפתע ראיתי הרבה שלטי גרפיטי האלה עליהם נכתב 'קומוניזם זה יהדות'. ראיתי שלושה מקרים כאלה, רעדתי במכונית שלי, בעצם. אלוקים אדירים, זה לא רק מקרה אחד, מדובר בשלוש תקריות באותו רחוב" אמרה. "זאת אומרת, זה מגעיל, זה מגעיל לחלוטין".

"האדם שעשה את זה, נראה שהוא מחבר את היהדות עם הקומוניזם, אבל למען האמת נראה שהם יודעים הכי הרבה על ונדליזם", אמר אוון נירמן, יהודי שמתגורר באזור.

בחוף הולנדייל סיפר יהודי ניצול שואה שמישהו צייר צלבי קרס על מכוניתו. משפחתו מסרה כי הם נסערים מכך שזה קרה במיוחד בערב חג הפסח. הכתובות צוירו כאשר המכונית חנתה בחניון בבניין רב קומות באושן דרייב, ביום שישי. "עצוב במיוחד שזה קרה למי שסבל מהשואה", אמר נירמן.

גורמים רשמיים מהרשויות בודקים כעת סרטוני מצלמות אבטחה כדי למצוא את האחראי. "זה אירוע נורא בכל עת, אבל זה במיוחד בערב חג יהודי," אמר נירמן. "זה פשוט עצוב שבימינו אנשים יהודים עדיין מוצאים את עצמם תחת התקפות, למרבה הצער, מה שראינו בדרום פלורידה במהלך היום-יומיים האחרונים היה המשך למשהו שהעם היהודי נאלץ לסבול ממש אלפי שנים", אמר נירמן.

פלורידה מיאמי אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד