י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שובר שתיקה

נתניהו נגד גנץ: "זה מסוכן מאוד, צריך לשים פוליטיקה בצד"

שבוע לאחר שלא נראה בציבור ולא נשמע קולו, ראש הממשלה שובר הערב שתיקה, אולם לא מתייחס לפלונטר הפוליטי והקמת הממשלה, אלא על ביטול ישיבת הממשלה אתמול שאמורה היתה לאשר את המשך רכש החיסונים מ'פייזר' | נתניהו תקף את בני גנץ שלא נשאר חייב

נתניהו נגד גנץ: "זה מסוכן מאוד, צריך לשים פוליטיקה בצד"
בנימין נתניהו צילום: צילום מסך

בעקבות ביטול ישיבת הממשלה שאמורה היתה להתקיים אתמול (שני) בכדי לאשר את המשך רכש החיסונים, ראש הממשלה בנימין נתניהו שלא נראה בציבור זה שבוע מאז הנאום בליל הבחירות במטה הליכוד, שובר שתיקה ויוצא למתקפה נגד ראש הממשלה החליפי בני גנץ, שביטל את הדיון בממשלה ומעכבת את רכש החיסונים וזאת מפני שנתניהו מסרב לדון במינויו הקבוע לשר המשפטים.

ראש הממשלה מפרסם סרטון שבו הוא אומר: "אני שמח לראות אתכם חוגגים ברחבי הארץ היפה שלנו. זה לא מובן מאליו. מדינות רבות נכנסות עכשיו לסגר. אנחנו ברוך השם בסדר. יש לזה הרבה סיבות. בראש ובראשונה כי הקדמנו להזמין מיליוני חיסונים לארץ וכמובן בעזרת ההיענות שלכם ובעזרת קופות החולים".

"אנחנו הקדמנו את כל העולם ואנחנו יוצאים ראשונים מהקורונה. חזרנו לחיים אבל אנחנו צריכים לזכור", הוסיף ראש הממשלה והזכיר, "יש תפוגה לחיסונים שקיבלנו. אנחנו נצטרך עוד מיליוני חיסונים, עוד חצי שנה, עוד שנה. אף אחד לא באמת יודע מתי ולכן כדי לשמור על הבריאות האיתנה שלכם, כדי לשמור על הכלכלה הפתוחה שלנו, אנחנו חייבים להזמין עכשיו עוד מיליוני חיסונים".

לדברי בנימין נתניהו, "הבשורה הטובה שאני יכול להגיד לכם, שבסבירות גדולה מאוד, החיסונים החדשים שנזמין כבר יהיו תקפים גם לילדים שלנו", ותקף את כחול לבן, "לצערי, יש מי שמעכב את אישור הממשלה על רכש החיסונים הנוספים הללו וזה מסוכן מאוד".

נתניהו הסביר: "משום שבמקום להקדים מדינות אחרות בתור הפעם, אנחנו יכולים לאבד את המקום שלנו בתור והחיסונים שמיועדים להגיע אלינו, יגיעו למדינות אחרות, לנו יהיה חסר. זה מסוכן לבריאות, זה מסוכן לכלכלה. צריך לשים את הפוליטיקה בצד ולאשר מיד בממשלה את רכש החיסונים הנוספים שדרושים לעם ישראל".

יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ הגיב לנתניהו בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "נתניהו, עד שאתה יוצא מהבונקר, זה בשביל לשקר? אתה חונק את הדמוקרטיה שלנו בשביל לברוח ממשפט, ומנסה להשאיר את מדינת ישראל בלי שר משפטים. אם המדינה חשובה לך יותר מהמשפט שלך, בוא נכנס ממשלה ונאשר את כל מה שצריך לאשר, היום". כך גנץ.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בני גנץ חיסונים חברת פייזר חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד