י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"העצים את חסדיו"

לאחר שבתו נרצחה - הרב שנרב ידליק משואה

כשנתיים לאחר הירצחה של רנה שנרב הי"ד במעיין דני, אביה שהקים עמותת חסד לזכרה ישיא משואה בליל יום העצמאות | השרים: "מצדיעים לך"

לאחר שבתו נרצחה - הרב שנרב ידליק משואה
הרב איתן שנרב צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חגיגות יום העצמאות: השרים חילי טרופר ומירי רגב הודיעו היום (שלישי) לרב איתן שנרב, כי ישיא משואה בטקס הדלקת המשואות בליל יום העצמאות.

בתו של הרב שנרב, רנה הי"ד, נרצחה ב-2019 בפיגוע המחריד במעיין עין דני, ומאז הוא מנציח את זכרה בעמותה שהקים - 'קול רנה'. בנוסף, שנרב נמנה עם מייסדיה של עמותת גמילות החסדים "חסד בלוד", אשר פעולת לסיוע לאנשים במצוקה ובחלוקת מזון לנזקקים.

בהודעת השרים נכתב: "עמותת "קול רנה" עוסקת בקידום מפעלי חסד ותורה, ומפעילה את רשת חנויות הביגוד "סיבוב שני" ליד שנייה. העמותה מקיימת סעודות שבת פתוחות לציבור הרחב ולמי שידו אינה משגת. והיא עוסקת בחיזוק התא המשפחתי".

"בנוסף, מקיימת העמותה שיעורים תורניים, ועוסקת בבניית שבילי טיול מקיימת יום מסע ברחבי הארץ וכן בשיקום מעיינות. שנרב והעמותה פועלים למען כלל גווני החברה הישראלית ומתוך מגמה ליצור שיח חיובי ומקרב ביניהם", הוסיפו.

"שמחנו להודיע לרב איתן שנרב על בחירתנו בו להשיא משואה ביום העצמאות ה- 73 למדינת ישראל", ציינו רגב וטרופר. "הרב שנרב הוא ממייסדיה של עמותת חסד ענפה, שהחלה את דרכה בעיר לוד לפני שני עשורים ומאז התעצמה והתרחבה לתחומים נוספים של נתינה לפרט ולכלל. הרב שנרב, ששכל את בתו, רנה ז"ל, בפיגוע, פועל על פי האמונה, כי 'עולם חסד יבנה' היא דרך חיים. הרב שנרב, איתן ברוחו ובאהבת הזולת, העצים את פעילותה של העמותה לאחר רצח בתו הי"ד מתוך רצון לתת כתף חמה לערכי המשפחה והלכידות בעם ובארץ".

"הרב איתן, אנו מצדיעים לך, למתנדבות ולמתנדבים בעמותה על שעשייתכם למען איחוד הלבבות במשפחה, בקהילה, בעם ובארץ ולמען חיזוק מעיינות הרוח בעמנו מבוצעת בקול רינה ובחדוות יצירה", סיכמו.

הרב איתן שנרב רינה שנרב הדלקת משואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד