י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מנזקי הבחירות

בגלל הפלונטר הפוליטי: הבעל מאיים להתגרש

הוא הצביע לנתניהו והיא הצביעה לגנץ. על רקע פיצול הקולות הבעל מבקש לפצל גם את חיי הנישואין מאשתו, לה הוא נשוי מזה שלושים שנה וזאת באם נתניהו יודח ותורכב ממשלה אחרת 

בגלל הפלונטר הפוליטי: הבעל מאיים להתגרש
זוג קשישים צילום: unsplash

הבחירות בישראל ידועות כסוערות, והעם ברובו נוקט צד ואינו מבין כיצד ישנן כאלו הסבורים אחרת ממנו. אך לפעמים מטשטשת השורה והעימות הפוליטי הופך להיות אמיתי ומסוכן.

על פי הדיווח באתר 'mynet נתניה', בני זוג מאזור העיר נתניה הנשואים למעלה משלושים שנה, פנו בימים האחרונים לאור תוצאת הבחירות להליך גירושין.

הבעל מצדו טוען, כי רעייתו הצביעה לכחול לבן בראשות בני גנץ. עובדה המסייעת לגוש השינוי לתקוע את הקמת הקואליציה של ביבי. ולכל הוא אינו מוכן לחיות אם אישה הגורמת לסיום תפקידו של נתניהו.

הבעל פנה אל עורך הדין שרין סולן שהסביר כי: "מדובר בבני זוג שלאורך השנים היו ידועים כתומכים נלהבים של בנימין נתניהו. גם בפורומים החברתיים וגם בתוך המשפחה. לפיכך ההחלטה של האישה להצביע בבחירות האחרונות לגנץ גרמה למשבר בזוגיות".

הבעל צוטט באתר במכתב מיוחד ששלח לעורך הדין: "אחרי שהיא עצמה אישרה לי שהצביעה לגנץ ואחרי שידעתי שאם ביבי לא יוכל להרכיב ממשלה, וזה כנראה הסוף שלו, החלטתי לממש את ההחלטה שלי להיפרד".

סכסוך גירושין הליך גירושין בני גנץ בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה 24 בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד