כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"נכבוש את בלפור"

הח"כית שמתכננת הפגנה "הודיה" לנתניהו

על רקע הכישלון הגושי של נתניהו והמו"מ המתקדם במרכז-שמאל, הח"כית החדשה של 'הליכוד' מתכננת הפגנת תמיכה בראש הממשלה מול ביתו: "צריך להניח את הפוליטיקה בצד - ולהודות לו"

הח"כית שמתכננת הפגנה "הודיה" לנתניהו
בנימין נתניהו נואם בוועידת הליכוד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בעוד ההפגנות נגדו בבלפור הולכות ודועכות, מקום 10 ברשימת 'הליכוד' גלית דיסטל-אטבריאן הודיעה היום (שלישי) כי היא מתכננת הפגנת תמיכה בראש מפלגתה בנימין נתניהו.

"אני רואה מה קורה בשיח ובתקשורת מאז הבחירות, ואני מרגישה שיש קול נעלם שבא לומר תודה", נימקה גלית בראיון ל-103fm והסבירה, "זה הקול של כולנו. כל מי שישב עם משפחתו בליל הסדר צריך לומר תודה, זה הישג של נתניהו בטאבו. זה קול הכרחי ומאחד".

"צריך להניח את הפוליטיקה בצד ופשוט לקום ולומר לראש הממשלה הזה תודה. אנחנו כובשים את בלפור מחדש. אני לא אתאכזב מהנוכחות - אני בולדוזר. אני יודעת שלאנשים כן אכפת ואנשים אוהבים את נתניהו", הוסיפה.

בהמשך הגיבה הח"כית החדשה לאמירה שלפיה ציבור מצביעי הליכוד הוא פסיבי, דבר שבא לידי ביטוי גם בשיעורי ההצבעה וגם באי נכונותו לצאת לרחובות להפגין. לדבריה: "מה שקרה אחרי הבחירות זה סוג של טלטלה. אנשים חשבו 'ביבי הקוסם תמיד מסתדר, הוא לא צריך אותי', הייתה מין תחושת שאננות".

"החזון שלי הוא להעלות את הציבור הזה שוב לתודעה, שיבוא ויגיד 'הנני כאן, אני לא אזוז לשום מקום. אני מבין שאתם לא אוהבים את הבחירה שלי, תתמודדו איתה. אני חלק מהמשחק", סיכמה.

גלית דיסטל אטבריאן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד