י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עם תחמושת וכסף מזומן

ישראלית נעצרה בארה''ב בחשד למעורבות ברצח כפול

אזרחית ישראל תושבת מושב רמות שברמת הגולן לשעבר, נעצרה בחשד לביצוע רצח כפול בקליפורניה ארה"ב | על פי החשד, הרקע לרצח הוא סכסוך עסקי

ישראלית נעצרה בארה''ב בחשד למעורבות ברצח כפול
אילוסטרציה צילום: unsplash

אורית אוגד בת 32, במקור ממושב רמות שברמת הגולן וכיום מתגוררת במונטנה שבארצות הברית, נעצרה בחשד למעורבות ברצח כפול של ויליאם ויסניה לרסן, בני זוג בשנות ה-30 לחייהם בקליפורניה, שגופותיהם נמצאו על ידי נהג מפלסת שלג בנובמבר 2020.

אורית אוגד נעצרה יחד עם אדם נוסף, קורי ספרלוק, בן 33, ואדם נוסף בשם ברדלי קוהורסט, בן 35, לפי החשד, הרקע לרצח הוא סכסוך עסקי, כך על פי משרד השריף במחוז מונו בקליפורניה. משרד השריף לא פרסם את הראיות שקשרו בין החשודים לפשע.

קוהורסט נעצר בפיניקס, אריזונה, ב-22 במרץ, ואוגד וספרלוק נעצרו מספר ימים לאחר מכן במיסולה - מונטנה.

בבתיהם של החשודים נתפסו תחמושת וכסף מזומן. על פי הדיווח בכאן 11, הוריה של אוגד המריאו מישראל לארצות הברית. בהודעה שפורסמה במושב רמות נכתב: "אורית אוגד נעצרה ביחד עם בעלה בחשד לביצוע פשע חמור, מדובר בחשדות בלבד ואנו כקהילה עושים מה שניתן כדי לעטוף ולסייע למשפחה".

על פי דיווחים בכלי תקשורת בארה"ב, החשודים ממתינים להסגרה לקליפורניה. משרד המשפטים בקליפורניה פרסם, כי קוהורסט, ספרלוק ואוגד, היו לשעבר שותפים עסקיים של ויליאם לרסן, ועל פי החשד הם אחראים לרצח הזוג לכאורה. בהודעה של משרד המשפטים נאמר "במהלך פעולת צו המעצר והחיפוש גילו החוקרים אקדחים ורובים חצי-אוטומטיים, תחמושת וכסף מזומן. קוהורסט, ספרלוק ואוגד מוחזקים במעצר בהמתנה להסגרה למחוז מונו שם הם יועמדו לדין באשמת רצח וקשירת קשר לביצוע פשע".

קליפורניה אזרחות ישראלית רצח רמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד