ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"אני בטוח באלף אחוז"

זקן רבני הציונות הדתית על חיבור אפשרי בין בנט ללפיד

על רקע סבבי ההמלצות המתקרבים והמשא ומתן שהחל, בכיר רבני המגזר הדתי-לאומי טוען כי יו"ר 'ימינה' לא ילך עם לפיד: "אני בטוח באלף אחוז" | בנוסף נמנע מלהגיד את טענתו לגבי ממשלה בהישענות עבאס: "אני לא עוסק בעניינים היפותטיים''

זקן רבני הציונות הדתית על חיבור אפשרי בין בנט ללפיד
נפתלי בנט עם הרב דרוקמן צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

כשברקע הפגישה בשבוע הבא של ראשי 'ימינה' ו'יש עתיד', זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן, טוען הבוקר כי בנט לא ילך לממשלה עם לפיד, ואף קרא לסער ללכת לממשלת ימין.

"אני חושב שגדעון סער צריך לוותר על מה שהוא אמר לפני הבחירות כי העם הכריע אחרת ממנו, מה לעשות. העם נתן לנתניהו פי 5 ממה שהוא נתן לו", אמר בראיון ב'גלי צה"ל'

"אני אומר את אותם הדברים גם לנפתלי בנט", קרא והמשיך, "אני בטוח באלף אחוז שבנט לא יילך עם לפיד. העם בחר 72 מנדטים לימין, ו-48 לשמאל".

בנוסף, הרב דרוקמן נמנע מלהביע את דעתו על ממשלה בהישענות 'רע"מ': "אין צורך בממשלה עם הישענות על רע"מ. זה דבר היפותטי. יש צורך שזו תהיה ממשלה יציבה, אמיתית, זה מה שהעם רוצה וצריך לכבד את רצון העם וודאי לא ללכת לבחירות".

"אני לא עוסק בעניינים היפותטיים. אני חושב שגדעון סער צריך להיות שותף בממשלה ולא מנסור עבאס. אין צורך בהמלצה שלי לסמוטריץ׳, שילך עם מנסור עבאס", סיכם.

בתוך  כך בכיר במפלגת רע"מ אמר ל''ישראל היום'' כי המפלגה בראשות ח"כ מנסור עבאס קיבלה החלטה עקרונית לתמוך מבחוץ בקואליציה בראשות בנימין נתניהו.

הבכיר אמר כי ההחלטה לתמוך מבחוץ בקואליציה בראשותו של נתניהו אינה מבטיחה כי רע"מ תמליץ על מועמדותו של נתניהו להרכבת הממשלה.

נפתלי בנט יאיר לפיד הרב חיים דרוקמן בצלאל סמוטריץ מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד