כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נמצאים בדקה ה-90

גדעון סער חושש: נתניהו עומד פסע מממשלה

העיתונאית סימה קדמון מפרסמת הבוקר כי הדיון אמש בטוויטר בין סער ללפיד מעיד על פיצוץ במגעים ועל חשש כבד של סער כי נתניהו עומד כפסע לפני הרכבת ממשלה בראשותו. "הרקע לציוץ של סער הוא החשד שלו שלפיד מתכוון להיות בכל מחיר הראשון ברוטציה ואם לא - ללכת לבחירות חמישיות"

גדעון סער חושש: נתניהו עומד פסע מממשלה
בנימין נתניהו/גדעון סער צילום: תומר נויברג/נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

אמש עלה מעל לפני השטח המאבק שמתנהל בגוש "רק לא ביבי" בנוגע לסוגיית ההמלצות בפני הנשיא ויותר מכך, מי יכהן כראש ממשלה מבין שלושת הטוענים לכתר, או מי יוותר על להיות ראשון ברוטציה.

בציוץ בטוויטר פנה אמש (שלישי) יו"ר תקווה חדשה גדעון סער בחשבון הטוויטר שלו אל יאיר לפיד וביקש מימנו "לוותר על האגו". "חלון ההזדמנויות מוגבל בזמן", כתב סער והוסיף, "יאיר לפיד, אני ויתרתי על האגו. עכשיו תורך".

לפיד עצמו הגיב לדברי סער בטוויטר וכתב: "כדי להקים ממשלת שינוי, נהיה מוכנים לוויתורים כואבים. למול כל השמועות וההתרוצצויות של השבוע האחרון חשוב להבהיר: אין דבר שאני לא מוכן לבחון, אין אבן שלא נהפוך, אין אפשרות שלא נשקול כדי להקים את ממשלת השינוי ולהוציא את נתניהו מבלפור".

עיתונאית ידיעות אחרונות סימה קדמון התייחסה לשיח בין המועמדים בטוויטר וכתבה כי הדיון הפומבי אמש מעיד על פיצוץ במגעים: "הדיון אתמול בין ראשי מפלגות מתנגדי נתניהו, התנהל אתמול למרבה המבוכה בטוויטר. הרי כולם יודעים שכל התקופה הזאת התנהל בין סער ללפיד שיח שקט. אם סער החליט לפוצץ את הנושא בצורה פומבית בטוויטר - זה אכן לא פחות מפיצוץ וזה מגיע ממסקנתו של סער שאנחנו נמצאים בדקה ה-90 ושצריכה להיות פה קריאת השכמה לכל הנוגעים בדבר, שאנחנו קרובים להכתרת נתניהו כראש הממשלה הבא".

עוד הוסיפה קדמון כי "הרקע לציוץ של סער הוא החשד שלו שלפיד מתכוון להיות בכל מחיר הראשון ברוטציה ואם לא - ללכת לבחירות חמישיות. סער חושש שההתנהלות הזו מונעת מבנט להתנתק מנתניהו".

קדמון ציינה כי "חייבים לומר שסער שהרכיב לא מעט קואליציות בחייו ומכיר היטב את נתניהו, יודע גם מהמודיעין שיש לו שנתניהו עובד שעות נוספות כדי להביא את בנט לממשלה בראשותו. גם סער עובד שעות רבות מול בנט. אבל ההתעקשות של לפיד עלולה סופית לייאש את בנט ולגרום לו לסגור עם נתניהו".

גדעון סער נפתלי בנט יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד