כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אחרי הקרב בטוויטר

השרה לשעבר מצהירה: "סער ולפיד מתואמים"

על רקע משחק האשמות וההתקפות ביניהם, בכירת 'הליכוד' לשעבר טוענת כי ראשי 'יש עתיד' ו'תקווה חדשה' מתואמים: "כבר תקופה ארוכה לפני הבחירות" | בנוסף האשימה את לפיד: "עלול לדחוף את בנט לזרועותיו של נתניהו"

השרה לשעבר מצהירה: "סער ולפיד מתואמים"
יאיר לפיד//גדעון סער צילום: פלאש 90

ברקע ניסיון הרכבת הממשלה והוויכוח על זהות המרכיב ב"מחנה השינוי", השרה לשעבר ומצביעת 'תקווה חדשה' לימור לבנת, טענה הבוקר (רביעי) כי גדעון סער ויאיר לפיד מתואמים.

"סער ולפיד מתואמים ביניהם כבר תקופה ארוכה לפני הבחירות, וימים יגידו מה יקרה", פסקה ב'103fm' והמשיכה, "לפיד עושה משהו מסוכן מאוד, כי הוא עלול לדחוף את בנט לזרועותיו של נתניהו, כעת לא ברור לאן נוטות פניו".

לבנת גם התייחסה למצבו הפוליטי של יו"ר 'הליכוד': "לנתניהו אין 61 מנדטים, נתניהו מנסה להלבין את מנסור עבאס ואת רע"ם, והוא עלול ודאי לאבד את בן גביר כתוצאה מכך. בינתיים בצלאל סמוטריץ' לא משמיע קולות ברורים בעניין הזה".

"לנתניהו יש משימה בלתי אפשרית. השאלה מה הוא ינסה למכור לנפתלי בנט. בנט משחק כאן פוקר עם שני הצדדים, וצריך לעשות כל מאמץ כדי להביא אותו לגוש השינוי", סיכמה.

כזכור אתמול תקף סער את את לפיד בחשבון הטוויטר הפרטי שלו: "מחובתי לומר: משחק איסוף ההמלצות לא יביא להקמת ממשלה אלא ניסיון תכליתי ומהיר לביסוס רוב פרלמנטרי ריאלי. חלון ההזדמנויות מוגבל בזמן. יאיר לפיד, אני ויתרתי על האגו. עכשיו תורך".

לפיד הגיב תוך דקות, וכתב בין היתר: "כדי להקים ממשלת שינוי, נהיה מוכנים לוויתורים כואבים. למול כל השמועות וההתרוצצויות של השבוע האחרון חשוב להבהיר: אין דבר שאני לא מוכן לבחון, אין אבן שלא נהפוך, אין אפשרות שלא נשקול כדי להקים את ממשלת השינוי ולהוציא את נתניהו מבלפור".

בתוך כך, הנשיא הבהיר היום (רביעי) עם קבלת התוצאות הסופית, כי הפעם השיקול שינחה אותו בהחלטה על מי תוטל מלאכת הרכבת הממשלה יהיה מי הח"כ בעל הסיכויים הגבוהים ביותר לעשות זאת ולאו דווקא בעל הממליצים הרבים ביותר.

"כולי תקווה שנבחרי הציבור ישכילו לשמוע את תביעת העם לחיבורים לא שגרתיים, לשיתופי פעולה חוצי-מגזרים, לעבודה עניינית ומסורה למען אזרחי ישראל כולם", סיכם.

גדעון סער יאיר לפיד נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד