י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הורחק מהעיר

צפו: חולה קורונה הציג מסמכים מזויפים - ונעצר

חולה קורונה מאומת שהגיע להתארח באחד מבתי המלון בעיר באילת והציג מסמכים מזויפים - נעצר על ידי שוטרי יס"מ ברכבו | הוא נלקח לחקירה וקיבל צו הרקחה מהעיר | החקירה נמשכת | צפו בתיעוד

צפו: חולה קורונה הציג מסמכים מזויפים - ונעצר
מעצר החולה צילום: דוברות המשטרה

המשטרה איתרה אתמול (שלישי) חולה קורונה מאומת שהגיע להתארח באחד מבתי המלון בעיר באילת. בתום חקירה הוא הורחק ההעיר ונשלח למעצר בית. חקירת האירוע נמשכת.

מדובר בפעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל, הביאה אתמול לאיתור של גבר, חולה קורונה מאומת, מאיזור המרכז, שהגיע להתארח באחד מבתי המלון בעיר למרות שידע כי הוא חולה, תוך שהוא מציג מסמכים מזוייפים בבית המלון.

עם הגעת הכוח המשטרתי לבית המלון, החשוד לא נמצא בו, ולוחמי היס"מ החלו בסריקות בעיר לאיתורו. הוא אותר כשהוא נוהג ברכבו, התבקש לעצור בצד ולאחר מיגון, ניגש אליו השוטר והודיע לו כי הוא עצור.

בתום חקירה, החשוד נשלח למעצר בית והורחק מהעיר אילת. במשטרה מוסיפיהחקירה נמשכת ובסיומה ישנה כוונה להעביר את כל החומרים בעניינו ליחידת התביעות של משטרת ישראל.

האחריות לשמירה על תקנות הקורנה, מוטלת על כולנו וזאת על מנת שנוכל לחזור לשגרת החיים. המשטרה תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה כנגד חולי קורונה המפרים את ההנחיות ומסכנים את בריאות הציבור.

 

קורונה מלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד