ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"כל האופציות פתוחות"

התקשורת הטורקית: מנסור עבאס ממליך המלכים החדש

יו"ר רע"מ שהפך למחוזר הראשי בפוליטיקה הישראלית, התראיין לסוכנות ידיעות טורקית ושטח את משנתו הפוליטית. בטורקיה ציינו כי מנסור עבאס הפך לממליך המלכים החדש בפוליטיקה הישראלית

התקשורת הטורקית: מנסור עבאס ממליך המלכים החדש
מנסור עבאס צילום: פלאש 90

יו"ר מפלגת רע"מ מנסור עבאס העניק ראיון לסוכנות הידיעות הטורקית "אנאדולו" ואמר כי הוא מנהל מגעים להרכבת קואליציה גם עם הימין וגם עם השמאל.

עבאס אמר כי מבחינתו כל האופציות פתוחות. אך הוא טרם החליט במי יתמוך להרכבת הממשלה והגדיר את עצמו "כמחנה השלישי ויש מרחק ביננו לבין שני המחנות האחרים".

עבאס הוסיף כי יתמוך במי ש"ישפר את חייהם של האזרחים הערבים ויסיים את הדרתם והאי צדק אותו הם חווים". מנסור עבאס ציין כי הוא מנהל מגעים גם עם הימין וגם עם השמאל "הקו האדום שלנו הוא זכויות הלאומיות והאזרחיות של המגזר הערבי", אמר עבאס. כלי תקשורת בטורקיה כתבו כי "מנסור עבאס הוא הממליך המלכים החדש של ישראל".

בראיון בלעדי לסוכנות אנאדולו אמר מנסור עבאס כי מפלגתו פתוחה למשא ומתן עם מפלגות שמאל וימין על הקמת ממשלת ישראל החדשה. "האפשרויות שלנו פתוחות ואנחנו מנהלים משא ומתן עם הימין והשמאל", אמר עבאס.

עבאס היה מנהיג בתנועה האיסלאמית בישראל שהתפצלה לשני גושים בשנת 1996 כתוצאה מהחלטתו של מנהיגו השייח' עבדאללה נימר דרוויש להשתתף בבחירות בישראל.

השלוחה הצפונית של התנועה האיסלאמית, בראשות המנהיג הבולט ראיד סלאח, מסרבת להשתתף בבחירות בישראל.

סוכנות הידיעות הטורקית מציינת כי "בשונה ממפלגות ערביות אחרות בישראל, עבאס אומר שהוא מוכן לנהל משא ומתן עם מפלגות ישראליות גדולות בתמורה לפתרון בעיות העומדות בפני הקהילה הערבית". עבאס מצוטט "הקווים האדומים שלנו הן הזכויות שלנו בין אם זכויות לאומיות או אזרחיות", אמר עבאס. "אנחנו לא מנהלים משא ומתן או מתפשרים על זכויות אלה. אולי לא נצליח להשיג את כולן, אך לא נפקיר אותן".

טורקיה מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד