י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הוא ישתמש ויזרוק"

גנץ: פניתי ליועמ"ש שיבדוק את כשירותו של נתניהו לכהן כרה"מ

שר המשפטים גנץ נגד נתניהו: פניתי ליועמ"ש שיבחן את כשירות נתניהו לעמוד בראשות הממשלה. "אי מינוי שר משפטים הוא הוכחה ניצחת שנתניהו נמצא בניגוד עניינים בין האישי לבין המדינה"

גנץ: פניתי ליועמ"ש שיבדוק את כשירותו של נתניהו לכהן כרה"מ
בני גנץ צילום: אלעד מלכא

מחר (חמישי) צפוי לפקוע מיניו של בני גנץ כממלא מקום שר המשפטים, כאשר בקשתו ודרישתו של היועמ"ש למנות שר משפטים קבוע נדחתה פעם אחר פעם על ידי הליכוד, שהעתיד הפוליטי לוט בערפל.

היום (רביעי) כינס שר המשפטים בני גנץ מסיבת עיתונאים, ובהצהרה מיוחדת תקף בחריפות את ראש הממשלה: "אי מינוי שר משפטים הוא הוכחה ניצחת שנתניהו נמצא בניגוד עניינים בין האישי לבין המדינה". גנץ הודיע: "שלחתי מכתב ליועץ המשפטי לממשלה, שבו אני מבקש ממנו לבחון את כשירותו של נתניהו לעמוד בראשות הממשלה".

"תהיה החלטת היועץ אשר תהיה", הבהיר גנץ, "כתב אישום חמור מונח היום על השולחן נגד ראש הממשלה ושותפיו לפשע. זו קריאת השכמה לכל האנשים הישרים בפוליטיקה- אנחנו בשעת חירום".

בדבריו פנה לגנץ לראשי המפלגות ואמר: "אל תתנו את ידכם להמלצה על נאשם בפלילים ששם את האינטרס שלו לפני אינטרס המדינה. אל תאפשרו לו לקבל מנדט בלתי מוסרי מבחינה ציבורית להרכבת ממשלה. ולאלו שמאמינים להבטחות הסרק שלו- חשוב שתבינו: זו בדיוק המזימה שלו- הוא ישתמש- ויזרוק".

אביחי מנדלבליט בנימין נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד