י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
נאום הפיוס

נתניהו קורא לבנט וסער: שימו המשקעים בצד, בואו נקים ממשלה

לאחר ששמר על שתיקה ולא התייחס למצב הפוליטי מאז הנאום שנשא בליל הבחירות, ולקראת שלב ההמלצות בפני הנשיא, ראש הממשלה נתניהו שובר שתיקה וקורא הערב לבנט וסער לשים את המשקעים האישיים בצד ולשוב הביתה לשם הקמת ממשלת ימין בראשותו • צפו

נתניהו קורא לבנט וסער: שימו המשקעים בצד, בואו נקים ממשלה
נתניהו בהצהרה צילום: לע"מ

לאחר שבוע שלא נראה בציבור, מאז נאום ליל הבחירות, ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייצב הערב להצהרה מיוחדת שארכה כשלוש וחצי דקות בשיאה קרא לנפתלי בנט ולגדעון סער לשים את המשקעים האישיים בצד ולחבור לממשלה בראשותו.

נתניהו פתח ואמר: "אזרחי ישראל, לאחר שלוש מערכות בחירות שבהן לא הושגה הכרעה, הפעם העם אמר את דברו באופן מובהק. הציבור נתן למפלגות הימין רוב ברור של 65 מנדטים. זה מאפשר להקים ממשלת ימין יציבה, ממשלה שדרושה לישראל ביציאה מהקורונה כמו אוויר לנשימה. ממשלה יציבה, כזו שתכהן לאורך שנים ותוביל את ישראל להישגים כבירים נוספים לטובת כל אזרחי ישראל".

נתניהו הוסיף ואמר, "אפשר להקים אותה מיד והאתגרים הנצבים לפנינו מחייבים זאת. לאחר ההצלחה האדירה שהבאנו עם מילוני החיסונים עלינו להזניק את הכלכלה, לבלום את הגרעין האיראני, לחזק את ההתיישבות, לחתום הסכמי שלום נוספים, להביא מיידית מיליוני חיסונים נוספים כולל חיסונים לילדינו, דבר שיבטיח שלא נחזור למחנק הסגרים".

"כל ממשלה אחרת שתוקם ולא ממשלת ימין, תהיה ממשלה שמאת בלתי יציבה שתוקם באופן ברור בניגוד ברור ומובהק בניגוד לאידאולוגיה של הרוב העצום שהצביע לליכוד ולשאר מפלגות הימין. כולם יודעים שממשלה כזאת עם הניגודים הפנימיים הקיצוניים בתוכה עשויה להרוס את כל ההישגים שהגנו יחד בשנים האחרונות והיא תיפול יחד. זה יהיה אסון גדול למדינת ישראל ולכלכלת ישראל".

בשלב זה פנה נתניהו בסוג של התנצלות לנפתלי בנט ולגדעון סער ואמר: "אני פונה אליכם נפתלי בנט וגדעון סער, זה לא סוד שהיו בינינו מחלוקות לאורך השנים אבל גם ידענו להתגבר עליהם ולעבוד יחד למען אזרחי ישראל ואני אומר בואו נשים את המשקעים האישיים מאחורינו, בואו נקים ממשלת ימין יציבה שתחזיק מעמד לשנים. מדינת ישראל ועתידה הם הדבר החשוב באמת. זה מה שהציבור שתמך בנו בליכוד ובמפלגות הימין - מצפה שנעשה".

עוד אמר ראש הממשלה בהצהרתו: "כל אחד מאיתנו האמין לפני הבחרות שיוכל להגיע לממשלה ללא שותפות עם האחר, אבל העם אמר את דברו אבל העם החליט שאני חייבים לשבת יחד. אני קורא לכם חיזרו הביתה למקום הטבעי שלכם, לימין. בואו נתאחד ונקים יחד ממשלה לאומית יציבה. בעזרת השם, בואו נביא לאזרחי ישראל בשורה ותקווה, ממשלת ימין מאוחדת ויציבה שתדאג לכל אזרחי ישראל".

בנימין נתניהו המנדט להרכבת ממשלה הצהרה לתקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד