כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"אקיים התחייבותי לבוחר"

סער מגיב לנתניהו ומציע מחליפים מתוך הליכוד

גדעון סער לא התרגש מקריאתו של ראש הממשלה הערב ונשאר איתן בעמדתו שלא להצטרף לממשלה תחתיו, אך עם זאת הוא מציע ממשלה בראשות הליכוד, ומעלה שלושה שמות אפשריים שיעמדו בראשות הממשלה 

סער מגיב לנתניהו ומציע מחליפים מתוך הליכוד
גדעון סער/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

בתגובה לקריאת ראש הממשלה בנימין נתניהו "לחזור הביתה ולהקים ממשלת ימין יציבה", יו"ר תקווה חדשה גדעון סער דוחה את ההצעה על הסף ומציע להחליפו דווקא מתוך שורות הליכוד.

"באותו יום ממש שבו הוא ואנשיו שוב מפיצים נגדי ונגד נשיא המדינה תיאוריות קונספירציה הזויות וכוזבות - נתניהו פונה אלי כדי שאצטרף אליו", השיב סער בציוץ בטוויטר לקריאה הפומבית של ראש הממשלה נתניהו.

סער הבהיר את תשובתו, והצהיר פעם נוספת: "אקיים את התחייבותי לבוחר. לא אצטרף ולא אתמוך בממשלה בראשות נתניהו. המשך כהונת נתניהו המעדיף את טובתו האישית על טובת המדינה - פוגעת בישראל".

"מאידך", מציע סער חלופה, "ממשלה בראשות אדלשטיין, כ"ץ או ברקת - ניתן להקים בקלות ובמהירות אם נתניהו יעדיף לשם שינוי את טובת המדינה על טובתו האישית, יפנה את הדרך ויאפשר למדינה להתקדם".

גם מס' 2 ב'תקווה חדשה' ח"כ יפעת שאשא ביטון מגיבה: "נתניהו, יש רק דרך אחת להזניק את ישראל קדימה- זוז הצידה! ותן להנהיג את ישראל לחוף מבטחים". 

ח"כ ניר ברקת הגיב לסער וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "גדעון, חשבתי שכמוני אתה מכבד את הדמוקרטיה. הפסדת בפריימריז ופרשת מהליכוד, קבל את התוצאה הדמוקרטית, בליכוד יש יו״ר נבחר אחד וניסיון לסכסך בתוכנו לא יעזור. אני קורא לך ולנפתלי בנט לשים שיקולים אישיים בצד ולאפשר הקמה של ממשלת ימין בהובלת נתניהו".

גדעון סער בנימין נתניהו מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד