ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ישיבת סיעה ראשונה

סמוטריץ' רומז לבנט: "מי שיפנה עורף - יאבד את עולמו הפוליטי"

על רקע הקריאה של נתניהו לראשי 'ימינה' ו'תקווה חדשה', בצלאל סמוטריץ' טוען כי מי שיתעלם מהימין, יצא מהפוליטיקה: "הצטרפו להובלת מהלך גדול" | בנוסף התייחס למפלגתו: "פותחים דף חדש בייצוג הציוני-דתי" | הציונות הדתית התכנסה לישיבת סיעה ראשונה בבית המנהיג

סמוטריץ' רומז לבנט: "מי שיפנה עורף - יאבד את עולמו הפוליטי"
נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חמישה ימים לסבב ההתייעצויות וההמלצות של נציגי המפלגות בבית נשיא המדינה, כשעדיין לא ברור על מי ימליצו נפתלי בנט וגדעון סער, יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ פנה הערב (רביעי) ברמיזות לשני ראשי המפלגות.

"יש אפס לגיטימציה למכור את כל מה שחשוב לימין", טען סמוטריץ׳ בישיבת סיעה ראשונה שהתקיימה הערב (חול המועד פסח) בבית הגר"ח דרוקמן והמשיך, "מי שיחשוב להפנות עורף למחנה הלאומי יאבד את עולמו הפוליטי בקרב המחנה".

בהמשך, קרא יו"ר 'הציונות הדתית' לסער ובנט: "אני קורא לחבריי בימין ובראשם לגדעון סער ונפתלי בנט, להצטרף להובלת מהלך גדול שסוף סוף ישים את ערכי הימין בראש".

סמוטריץ׳ המשיך: "יחד נקדם את התיקונים במערכת המשפט, את חיזוק זהותה היהודית והלאומית של מדינת ישראל, ואת ההתיישבות בכל רחבי הארץ".

"ברוך ה' פותחים היום דף חדש בייצוג הציוני דתי בכנסת ישראל. נעבוד יחד בשותפות ובאחדות על מנת להיות ראויים לתמיכה הציבורית שקיבלנו מאזרחי ישראל", סיכם.

מטעם 'הציונות הדתית' נמסר הערב כי הישיבה הראשונה שלאחר מערכת הבחירות ב'הקבלת פני רבו' התקיימה אצל זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן כדי לבטא תודה גדולה לרב על התגייסותו להצלחתה ולהמשך קיומה של הנציגות הציונית דתית בכנסת ואת מחויבותה של הציונות הדתית לתורה ולתלמידי החכמים".

עוד נמסר כי סמוטריץ' עדכן את הרב על המגעים להרכבת הממשלה והבטיח להמשיך ולהיות נאמן אך ורק לערכי הימין והציונות הדתית כפי שהתחייבו לבוחרים.

בתוך כך, ראש הממשלה נשא הערב הצהרה מיוחדת, שבב קרא לגדעון סער ונפתלי בנט להצטרף אליו: "הציבור נתן למפלגות הימין רוב ברור של 65 מנדטים שמאפשר להקים ממשלה יציבה, שדרושה לישראל ליציאה מהקורונה כמו אוויר לנשימה".

"אני פונה לנפתלי בנט וגדעון סער - זה לא סוד שהיו בינינו מחלוקות לאורך השנים, אבל ידענו להתגבר עליהם ולעבוד יחד לטובת ישראל. אני אומר, בואו נשים את המשקעים מאחורינו. בואו נקים ממשלת ימין יציבה שתחזיק מעמד לשנים. ישראל ועתידה הם הדבר החשוב באמת".

במפלגת ימינה מסרו בתגובה: "נפתלי בנט דואג לאזרחים, לא לשיריונים. בנט ימשיך לעשות כל מאמץ כדי להקים ממשלה טובה ויציבה שתחלץ את ישראל מהכאוס".

יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, ענה לראש הממשלה. "באותו יום ממש שבו הוא ואנשיו שוב מפיצים נגדי ונגד נשיא המדינה תיאוריות קונספירציה הזויות וכוזבות - נתניהו פונה אלי כדי שאצטרף אליו".

"תשובתי: אקיים את התחייבותי לבוחר. לא אצטרף ולא אתמוך בממשלה בראשות נתניהו. המשך כהונת נתניהו המעדיף את טובתו האישית על טובת המדינה - פוגעת בישראל", הוסיף.

בצלאל סמוטריץ נפתלי בנט הציונות הדתית בנימין נתניהו גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד