י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אסיר משוחרר

אימה במנהטן: בני זוג חרדים עם תינוק נדקרו ונפצעו

זוג חסידי עם תינוק נפצעו במנהטן לאחר שאסיר משוחרר דקר אותם בפתאומיות | האב שנאבק עם התוקף, נפצע במצחו, האם נפצעה בשפתה, התינוק נפצע אף הוא, הדוקר נעצר

אימה במנהטן: בני זוג חרדים עם תינוק נדקרו ונפצעו
דקירה במנהטן-ארכיון צילום: באדיבות המצלם

'מטורף' ששוחרר מהכלא על תנאי בגין ניסיון לרצח, פגע באקראי בזוג חסידי ותינוקם במנהטן תחתית ביום רביעי.

זה קרה בסביבות השעה 17:50 ברחוב סטייט ליד רחוב פרל, כשהאיש פשוט ניגש אליהם, הציג מולם סכין, החל לצרוח לעברם וניסה פשוט לפגוע במשפחה, האשה החלה לצרוח לעבר עוברים ושבים שהזמינו משטרה. הגבר נאבק בדוקר ותוך כדי נפצע בסנטר, האבא נזקק למספר תפרים לאחר שהצליח להוציא את הסכין מכלל פעולה.

אתר Boro park 24 מדווח, כי האמא תפסה את התינוק שלה והחלה לברוח משם בזמן שהאבא נאבק עם הדוקר, למשטרה יש תיעוד מהנהלת הפארק, אך כרגע המשטרה לא משחררת את התיעוד לפרסום. לטענת עד ראיה, השוטרים שצפו בתיעוד היו בהלם מהמחזה.

הפצוע\\באדיבות המצלם

בסך הכל, שלושה בני אדם נפצעו: האב בן 22 נדקר בראשו, האם בת 23 נחתכה בשפתה, ובנם בן השנה נחתך בסנטר, כך נמסר מהמשטרה. על פי הדיווח ב'ניו יורק פוסט', הגבר הוא בן 30, הוא שוחרר מהכלא בחודש שעבר, ונלקח למעצר על ידי המשטרה, הסכין ששימשה אותו בתקיפה אותרה.

האיש ממוצא אפרו אמריקני, ריצה עונש של כמה שנים בכלא לאחר שהודה באשמת ניסיון לרצח שקשור לשוד אלים באוגוסט 2011 באפר איסט סייד מנהטן.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, מטעם המשטרה נמסר כי האיש לא אמר דבר אנטישמי לפני שתקף את המשפחה. למרבה המזל, האיש ומשפחתו לא נפצעו קשה. הם טופלו על ידי אנשי הצלה ולא הועברו לבית החולים. ארגון השומרים סייע למשטרה עם תרגום דבריו של האב שלא מדבר אנגלית באופן שוטף.

מנהטן דקירות סכין זוג חרדי השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד