י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סגולת הארבעים

בעוד שעות ספורות: הנס המבהיל למעוכבי השידוך

היום! ערב של שביעי פסח אחר חצות היום, שעות אחרונות להצטרפות למעמד התפילה המסוגל לקריעת הים הפרטית של מבקשי ישועה • התפילה בראשות מרן שר התורה שליט"א שיעתיר מביתו עם מאות עמלי התורה של "רינה של תורה" • לראשונה ובאופן נדיר, כאשר חל ערב שביעי של פסח, הוסיף מרן שליט"א סגולת ישועת מאוצרו: אמירת שיר השירים ארבעים פעמים כשעמו ארבעים עמלי תורה, לעורר רחמי שמים ולזכות בקריעת ים סוף לכל אחד מן השמות שיוזכרו במעמד הקדוש • ההזדמנות שלכם, מונחת ממש כאן  

בעוד שעות ספורות: הנס המבהיל למעוכבי השידוך
תפילת רינה של תורה צילום: דודו זר

היום יחל מעמד התפילה שבו נושעו רבים וזכו בס"ד להקמת ביתם וישועה בענייניהם, בזמן המסוגל לישועות מעל דרך הטבע ונודע כעת רצון ופתיחת שערי שמים - ערב היום הקדוש שביעי של פסח בראשות מרן שר התורה שליט"א, כאשר באותה שעה עומדים בתחינה וזעקה מאות עמלי התורה שע"י הכוללים "רינה של תורה", למען קריעת הים הפרטית של מעוכבי זיווג ומצפי ישועה.

הזדמנות אחרונה להיות שותפים ל"קריעת ים סוף" של מעוכבי הזיווג>>>

כידוע וכמפורסם, מאות שהוזכרו במעמד "רינה של תורה"  שביעי של פסח תש"פ זכו וראו ישועה ושמחה בשנה זו, ומהם מקרים קשים ביותר של מעוכבי זיווגים. אלו לא סיפורים בעלמא, אלא מופת ונס שהמונים ראו בעיניהם, כאשר באה ישועתם ממש בשנה זו, לזיווגים, פרנסה, זש"ק וכל צרכיהם. איש וקריעת הים הפרטית שלו. זהו כוח הזמן והסגולה הבדוקה והמנוסה ללא עוררין.

באופן נדיר ומיוחד, בשנה זו בה חל שביעי של פסח בשבת, לראשונה הוסיף מרן שר התורה סגולת ישועה מאוצרו והורה כי יאמרו היום לאחר התפילה המקובלת לזמן זה, שיר השירים כארבעים פעם יחד עם ארבעים עמלי תורה שיתכנסו עימו, לעורר רחמים ולהחיש ישועה וקריעת ים סוף פרטית לכל אחד מן השמות שיוזכרו.


הזדמנות אחרונה להיות שותפים ל"קריעת ים סוף" של מעוכבי הזיווג>>>

כמו כן, בהוראתו מאות עמלי התורה ילמדו שלוש שעות בתענית דיבור קודם התפילה המתוקנת לעת הזו, אשר תתקיים ע"י הלומדים כאשר הוא עומד בראשם בביתו ומעתיר בעד כל שם בתפילת קדשו באותו הזמן בראש ארבעים הגיבורים שעמו. לפני התיבה יעתיר בעד המבקשים משגיח ישיבת מיר הגה"צ רבי בנימין פינקל שליט"א, ויחד עם כל עמלי התורה בכוללים יבקשו עבור שם אחר שם בפרטות ובתחנונים, לעורר ולהחיש ישועתם של ישראל וצרכיהם, וביתר שאת בכוח סגולת הארבעים שתתקיים באופן נדיר בעוד שעות ספורות.

הזדמנות אחרונה להיות שותפים ל"קריעת ים סוף" של מעוכבי הזיווג>>>

 

 

 

רינה של תורה מעוכבי שידוך מעוכבי חיתון מעוכבי זיווג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!