י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הביוגרף של בן גוריון

הפרופ' בן ה-83 הודיע על התמודדותו לנשיאות המדינה

חבר הכנסת לשעבר פרופ' מיכאל בר זוהר בן ה-83 יליד בולגריה ומי שהיה הביוגרף של ראש הממשלה הראשון הודיע על כוונתו להתמודד לבחירות לנשיאות המדינה

הפרופ' בן ה-83 הודיע על התמודדותו לנשיאות המדינה
מיכאל בר זוהר צילום: wikipedia

פרופ' מיכאל (מיקי) בר זוהר, סופר וכותב ביוגרפיות ומי שנחשב לביוגרף האישי של ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון ז"ל מודיע על כוונתו להתמודד על תפקיד נשיא המדינה.

בר זוהר שכיהן בין היתר גם כחבר כנסת מטעם מפלגת העבודה, הודיע על כוונתו להתמודד לבחירות לנשיאות המדינה שאמורות להתקיים לא יאוחר מ-9 ביוני – חודש בדיוק לפני סיום כהונתו של ראובן ריבלין (9 ביולי) – ולא מוקדם מ-10 באפריל. ההזנקה של הקמפיין מחייבת איסוף של עשר חתימות של חברי כנסת.

פרופ' בר זוהר אמר לגבי כוונתו להתמודד לתפקיד: "הנשיאות היא הדרך היחידה בה אוכל להגשים את חזון האחדות בין העדות והציבורים השונים בישראל: ליזום אמנה חדשה בין חילונים לדתיים; ליצור הבנה עם יהודי התפוצות; להפיח תקווה חדשה בצעירים; וללכד את העם סביב ערכים יהודיים, ציוניים ומוסריים". 

הסופר מיכאל בר זוהר נולד בבולגריה ועלה לישראל בגיל עשר. הוא גדל בתל-אביב את שירותו הצבאי עשה במודיעין חיל האוויר ובחטיבת הצנחנים. הוא השתתף בשלל מערכות ישראל כולל מלחמת לבנון. בר זוהר אף כתב מספר ספרים על שירותי הביטחון הישראלים עם העיתונאי ניסים משעל.

נשיא המדינה ניסים משעל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד