י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"לעורר מהומה בבלפור"

היועץ מעריך: כך בנט יכבוש את ראשות הממשלה

על רקע סבב ההמלצות אצל הנשיא ותחילת המשא ומתן ב"גוש השינוי", היועץ האסטרטגי רונן צור טוען כי בנט יהיה ראש ממשלה: "הוא לא יפספס את ההזדמנות" | אך לצד זאת סייג וקרא לשאר ראשי המפלגות: "אסור להיות בני ערובה שלו"

היועץ מעריך: כך בנט יכבוש את ראשות הממשלה
נפתלי בנט בליל הבחירות צילום: אבי דישי, פלאש 90

כשברקע ההצעה של נתניהו אמש ליו"ר 'ימינה' והפגישות שהאחרון מתכוון לערוך, יועצו של בני גנץ וחה"כ מטעם מפלגת 'העבודה' לשעבר, טוען הבוקר (חמישי) כי נפתלי בנט יהיה ראש ממשלה.

"יש הרבה מאוד אנשים במדינת ישראל שהיו מוכנים לשלם כל מחיר כדי לקבל את המפתחות לנהל את מדינת ישראל", אמר צור ברדיו '103fm' והמשיך, "בנט לא יפספס את ההזדמנות ההיסטורית, וייקח את המפתחות לראשות הממשלה".

לצד תחזיתו לגבי בנט, רונן קרא לשאר ראשי "גוש השינוי" שלא להסתמך רק על יו"ר 'ימינה': "אסור לראשי גוש השינוי להיות בני ערובה של נפתלי בנט, שכרגיל אינו מבין את גודל השעה ומנהל באדישות והתנגשות".

''חובתם לשים לו דד ליין קצר, ולהתחיל לדבר על מועמד פשרה נוסף כמו בגין או אפילו ניר ברקת, שמשא ומתן איתו יחולל מהומה רבה בבלפור. מנהיגות רצינית אינה שבויה לעולם של אופציה אחת", סיכם.

כזכור אתמול קרא ראש הממשלה נתניהו במסיבת עיתונאים לראשי 'ימינה' ו'תקווה חדשה' לחזור אל הימין, ולהצטרף לממשלה בראשותו. אך מהר מאוד שני האישים דחו את הבקשה.

בנוסף, ב'חדשות 12' דווח כי מלבד קריאת נתניהו אף הוצע לבנט שריון של שבעת חברי ימינה ב-37 המקומות הראשונים ברשימת הליכוד בשתי מערכות הבחירות הקרובות, ועשרים אלף מתפקדים.

מימינה נמסר בתגובה, "נפתלי בנט דואג לאזרחים, לא לשריונים. בנט ימשיך לעשות כל מאמץ כדי להקים ממשלה טובה ויציבה שתחלץ את ישראל מהכאוס".

רונן צור נפתלי בנט ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד