כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"תן את המנדט לנתניהו!"

כששאשא ביטון תקפה את הנשיא: "תן את המנדט לנתניהו!"

ברשת מזכירים היום לחברת הכנסת יפעת שאשא ביטון מתקווה חדשה כי רק לפני שנה היא תקפה את הנשיא ריבלין על שהתמהמה להעניק את המנדט להרכבת הממשלה לנתניהו

כששאשא ביטון תקפה את הנשיא: "תן את המנדט לנתניהו!"
סער וריבלין צילום: מארק ניימן

אפשר לומר שחברת הכנסת החדשה של 'תקווה חדשה' יפעת שאשא-ביטון היא תמונת ראי למערכת הפוליטית הסבוכה שנכנסנו אליה בשנתיים האחרונות. מי שהתחילה את דרכה במפלגתו של כחלון, התמקמה בליכוד ואז חצתה את הקווים והתייצבה לצידו של גדעון סער - ששם לו למטרה להחליף את ראש הממשלה נתניהו - עשתה כברת דרך גם בדעותיה הפוליטית בזמן קצר מאוד.

בימים האחרונים מתייצבת שאשא ביטן לצידו של הנשיא ריבלין והיא נמנית על להקת המעודדים שדורשים ממנו להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על מועמד אחר, רק לא על נתניהו, על אף שהוא עומד בראש המפלגה הגדולה ביותר. 

אך למזלה הרע, בשנת 2021 דבר לא נעלם מעיני הגולשים והם מיהרו להזכיר לשאשא ביטון כי רק לפני כשנה היא הביעה דעה הפוכה לחלוטין.

אמש (רביעי) כתבה שאשא ביטון: "‏נתניהו, יש רק דרך אחת להזניק את ישראל קדימה- זוז הצידה! ותן להנהיג את ישראל לחוף מבטחים".

היא גם צייצה מחדש את גדעון סער כשתקף את חברי הכנסת של הליכוד והגן על נשיא המדינה: "ההתקפה הפרועה של הליכוד על נשיא המדינה ימים לפני החלטתו לפי סמכותו הקבועה בחוק היא שלב נוסף במערכה שמנהל נתניהו נגד כל סמלי וסממני הממלכתיות. נתניהו מעוניין בשלטון מוחלט ונצחי תוך רמיסת כל מערכות המדינה. הגיע הזמן שיזוז הצידה ויאפשר לישראל לחזור לעצמה", כתב סער.

הבוקר מיהר הפרשן עמית סגל להזכיר לשאשא ביטון ציוץ שכתבה רק לפני שנה ובו תקפה את הנשיא ריבלין על כך שהתמהמה מלהעניק את המנדט להרכבת הממשלה לבנימין נתניהו בעל המפלגה הגדולה ביותר: "החלטת הנשיא לא להעביר את המנדט לנתניהו פגומה. על הנשיא לכבד את הכרעת הבוחר. היחיד שיכול להרכיב ממשלה ועומד בראש המפלגה הגדולה בכנסת הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו".

שאשא אף תקפה את ריבלין באופן אישי וכתבה: "עליך להיות נקי משיקולים זרים ולפעול לטובת המדינה והעם גם בתקופה קשה זו. תן את המנדט לנתניהו!".

סגל הביא את הציוץ של ביטון נגד ריבלין וכתב לצידו: "היו ימים". גם בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו הביא את הציוץ של שאשא ביטון מלפני שנה וכתב לצידו: "צודקת!".

 

יפעת שאשא ביטון גדעון סער בנימין נתניהו ראובן ריבלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד