י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ברשת מפקפקים בהכחשה

פייק? נתניהו הותקף מהחשבון של השר אדלשטיין

אירוע מוזר התרחש לפני שעה קלה כשלפוסט של ראש הממשלה נתניהו בפייסבוק פורסמה תגובה תוקפנית מחשבונו של שר הבריאות ובכיר הליכוד יולי אדלשטיין. השר הכחיש, אך ברשת מוכיחים אחרת

פייק? נתניהו הותקף מהחשבון של השר אדלשטיין
יונתן זינדל, פלאש 90

האם אדלשטיין החליט לצאת במלחמה נגד ראש הממשלה? השאלה הזו עולה מתגובה שפורסמה בשמו של אדלשטיין שתקף את האפשרות לחיבור פוליטי עם יו"ר רעם מנסור עבאס.

בתגובה לפוסט של ראש הממשלה ששיתף את ההתחייבות של בנט ערב הבחירות כי "לא אאפשר ליאיר לפיד להיות ראש ממשלה, גם לא ברוטציה".

בתגובה לפוסט שהגיעה מחשבון הפייסבוק הרשמי של שר הבריאות ובכיר שרי הליכוד יולי אדלשטיין נכתב: "מעניין. ומה עם התחייבות שלך לא להישען על מנסור עבאס". זאת בתגובה לתרחיש כי הדבר יקרה לבסוף.

מובן ששר הבריאות לא כתב את הדברים ולא היה יוצא באופן פומבי כזה נגד ראש הממשלה, שברור גם כי השר אינו מתפעל בעצמו את הרשתות
החברתיות שלו, אך אולי ניתן להסיק מהטעות של הדובר כי מדובר בהלך הרוח בסביבתו של השר.

בלשכתו של אדלשטיין ניסו להסביר כי מדובר ב"תגובה מפוברקת שלכאורה הגיעה מדף הפייסבוק של השר אדלשטיין". לטענתם, "מדובר בפייק! זהו לא הסגנון של השר וזוהי איננה דרכו".

עוד טענו כי "מבדיקה עם כותב הפוסט בועז גולן עולה שתגובה זהה פורסמה מוקדם יותר בשם אחר". וקראו, "אנחנו מצפים ממי שמפיצים את הפייק - לחדול".

אך ברשת לא ויתרו ופרסמו מספר צילומי מסך שונים בהם נראית תגובה דומה מחשבונו של השר אדלשטיין, מה שמחזק את ההשערה שאכן מדובר בתגובה שהגיעה מסביבתו של שר הבריאות.

יולי אדלשטיין בנימין נתניהו בועז גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד