י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לחץ על ימינה

הרב שתמך בבנט: "הובטח לי שלא ילך לממשלה עם השמאל"

אחד מהרבנים הבודדים בציונות הדתית שתמכו ב'ימינה' טוען כי הובטח לו שהמפלגה לא תלך לממשלת שמאל: "הם אמרו לי שזה לא מעשי" | בנוסף התייחס לממשלה שנשענת על רע"מ: "זו שאלה קשה"

הרב שתמך בבנט: "הובטח לי שלא ילך לממשלה עם השמאל"
הרב איתן אייזמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע הפגישה המתוכננת של בנט עם לפיד ונתניהו, הרב איתן אייזמן מבכירי רבני הציונות הדתית, טען היום (חמישי), כי מקרוביו של בנט הבטיחו לו שהאחרון לא ילך לממשלת שמאל.

"דיברת עם אנשים מטעמו שאמרו שלא תהיה ממשלת שמאל", אמר ברדיו '103fm' והמשיך, "הממשלה חייבת להיות ימנית לפי קווי היסוד. אי אפשר לשים בצד את ההתיישבות והיהדות בצד".

"אני לא חושב שנפתלי יהיה ראש ממשלת שמאל. אני חושב שכולם כולל בנט וגדעון, צריכים להתאחד סביב נתניהו למרות כל הקשיים שהיו, ולהקים ממשלת ימין", הוסיף.

למרות ההכרזה, הרב התייחס למפלגות המרכז-שמאל: ;לפיד הוא מצטייר כאנטי דתי, אז צריך להיזהר איתו. 'מרצ' הם אידאליסטים, אז אפשר להקים איתם הרבה דברים. מפלגת 'העבודה' הקימה את המדינה, והיה לנו הרבה דברים משותפים".

על האפשרות שתקום ממשלת ימין בהימנעות 'רע"מ', אמר הרב: "זו שאלה קשה מאוד. יש הבדל אם זה מבחוץ או מבפנים, צריך לבדוק את זה. אם הם נמנעים זה יותר קל, אבל ראוי להקים על בסיס יהודי".

גם עם עיתונאי דביר עמר, הרב שוחח וטען כי הובטח לו שלא תקום ממשלת שמאל: "הח"כים שהיו אצלי ביקשו שאגיד את דברי לגבי ימינה, אמרתי את דברי, אבל אמרתי שאני מקווה שלא תעמידו אותנו בפני עובדה שתלכו לממשלת שמאל. הם אמרו לי שזה לא מעשי. אוקיי, אני מקווה שהם יעמדו בדברים".

הרב איתן אייזמן נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד