י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סוף פסוק

מנהיג הציונות הדתית: "אין מקום לממשלה בהימנעות עבאס"

לאחר שנמנע מלהתייחס באופן ברור, זקן רבני הציונות הדתית הגר"ח דרוקמן פוסל באופן רשמי את האפשרות של ממשלה בהימנעות עבאס: "לא מכיר במדינה היהודית" | על האפשרות שבנט יקים ממשלה עם לפיד ו'העבודה': "ממשלת שמאל עם קישוט"

מנהיג הציונות הדתית: "אין מקום לממשלה בהימנעות עבאס"
הרב חיים מאיר דרוקמן צילום: באדיבות המצלם

על רקע הנאום של מנסור עבאס הערב (חמישי) שניסה לשכנע את הימין, זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן, דחה הערב לראשונה באופן ברור ונחרץ אפשרות לממשלה בהימענות המפלגה האיסלאמית.

"לא ידעתי שעבאס הוא ימין. הוא ערבי שלא מכיר בקיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, הוא ימין?", שאל בציניות בראיון ל'ynet' והמשיך, "אין מקום לממשלה בהימנעות עבאס".

בנוסף, הרב דרוקמן התייחס לאפשרות aבנט יקים ממשלה עם לפיד ו'העבודה' וכינה אותה "ממשלת שמאל עם קישוט בראש". לדברי הרב: "אנשים כמו סער ובוודאי בנט הם אנשי ימין מובהקים. אני מעריך את שניהם מאוד אני לא מאמין שהם יקימו ממשלת שמאל".

"כפי שאני מכיר את שניהם, הם אנשים רציניים, יש להם אידאולוגיה, הם מאמינים בה, הם לא יעשו ההפך ממה שהם עצמם מאמינים. הבוחרים שלהם ודאי לא רצו שהם יקימו ממשלת שמאל, בשום פנים ואופן לא", הוסיף.

בנוסף, הרב דרוקמן התייחס לראיון שבו טען כי אפשר להותיר את בן-גביר מחוץ לקואלציה: "לא התכווני לפסול חלילה את איתמר בן גביר או מפלגת עצמה יהודית, ודברי הוצגו לציבור שלא כיאות. איתמר בן גביר הוא חבר כנסת שנבחר בדין ואיש לא יהפוך אותו לדחוי".

יצוין כי הרב אמר דברים דומים בראיון נוסף שהעניק הערב למתן חודורוב בחדשות 13.

כזכור, אתמול אמר הרב חיים דרוקמן כי ניתן לוותר על איתמר בן-גביר אם זהו התנאי של סער ובנט להצטרף: "בבחירות זה היה רק בלוק טכני. זו לא מפלגה אחת".

מנסור עבאס הרב חיים דרוקמן איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד