י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"שילמדו מוסר"

צפו: מה אמר ראש הישיבה על הפלונטר הפוליטי

ח"כ יעקב אשר מבכירי 'דגל התורה' שהגיע היום לביקור חג במעונו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, ביקש לשאול אותו גם נושא הפלונטר הפוליטי | ראש הישיבה השיב: "שילמדו מוסר, זה הפתח לחיים מאושרים. צריך לדעת שהכל בידי שמים, כל מה שעשה רחמנא לטב עביד" • צפו

צפו: מה אמר ראש הישיבה על הפלונטר הפוליטי
יעקב אשר אצל הגר"ג אדלשטיין צילום: באדיבות המצלם

בשיא המשבר הפוליטי, הגיע היום (חמישי) חבר הכנסת יעקב אשר לביקור חג אצל מנהיג 'דגל התורה', ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, ובין הדברים התייחס לתסבוכת הפוליטית.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה ראש הישיבה אומר לח"כ אשר: "בניסן נגאלו ובניסן עתידין להיגאל, זמן של זכויות". חבר הכנסת אשר אמר: "אכן צריכים עכשיו הרבה זכויות, אחרי התוצאות של הבחירות, יש פה הרבה עירבוב של ׳כבוד׳ ושל אנשים שלא רוצים אחד את השני, בגלל שהם הצהירו כך או אחרת, אבל השאלה איך אנחנו נצא מזה".

ראש הישיבה ענה בחיוך: "שילמדו מוסר, זה הפתח לחיים מאושרים. צריך לדעת שהכל בידי שמים, כל מה שעשה רחמנא לטב עביד".

אשר המשיך ואמר: "אני תמיד שואל אותם, את המנהיגים שלהם כביכול, הפוליטיקאים, כשאתם צריכים לקבל החלטות, עם מי אתם מתייעצים? לנו יש עבודה קלה, אנחנו באים לגדולי ישראל. צריכים רק להגיד את הדברים כהוויתם ואנחנו יודעים מה עושים, אבל הם צריכים להחליט לבד, עכשיו הכל שם זה גאווה וכבוד - הם מטלטלים את כל המדינה בשביל הדבר הזה, אולי ננסה לקבוע איתם 2 דקות מוסר ביום, אולי זה יעזור להם".

יעקב אשר הגרי''ג אדלשטיין משבר פוליטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד