י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חשש מהפגנות סוערות

ירושלים: תוגברה האבטחה סביב בית הנשיא

על רקע סבב ההמלצות הקרב, האבטחה סביב ביתו של נשיא המדינה בירושלים תתוגבר, מחשש שיתקיימו הפגנות מלאות אמוציות בעקבות אי הודאות על מי ימליצו כמה מנציגי הרשימות ועל מי יטיל הנשיא את הרכבת הממשלה | מפגינים החלו להתאסף היום מול בתיהם של נתניהו ובנט

ירושלים: תוגברה האבטחה סביב בית הנשיא
חלק משיירת ראש הממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כשברקע ההתקפות של בכירי 'הליכוד' נגד נשיא המדינה ראובן ריבלין והגינויים מצד "גוש השינוי", בתחילת השבוע הבא (שני) צפוי יום מתוח ודרמטי מבחינה פוליטית.

נציגי כל המפלגות יעלו לפי סדר גודלן בזה אחר זה, ויודיעו לנשיא על מי ואם ימליצו, לראשות הממשלה. בניגוד לרבים ממערכות הבחירות הקודמות, ישנן כמה מפלגות שטרם ידוע על מי ימליצו - כאלה שיכולות לשנות את כל תמונת הממליצים.

בעקבות כך, קיים חשש שיתקיימו הפגנות סוערות ולכן תוגבר האבטחה סביב ביתו של הנשיא, כך דיווחה הכתבה הפוליטית של 'חדשות 12' דפנה ליאל.

נכיר כי הנשיא נאם ביום רביעי האחרון בעת קבלת התוצאות הרשמיות מידי יו"ר ועדת הבחירות השופט עוזי פוגלמן ועורר סערה בימין, כאשר אמר: "בימים הקרובים אבחן מיהו המועמד בעל הסיכויים הגבוהים ביותר להקמת ממשלה. השיקול המרכזי שינחה אותי הוא סיכוייו של חבר הכנסת הנבחר להרכיב ממשלה שתזכה לאמון הכנסת. ממשלה שתשכיל לאחות את הקרעים בינינו ולשקם את החברה בישראל".

בכירי הליכוד ובהם יו"ר הכנסת יריב לוין והשרים יובל שטייניץ ואמיר אוחנה, תקפו את הנשיא ריבלין בהודעה מיוחדת ששיגרו לתקשורת וטענו כי הוא מנסה לקבוע את תוצאות הבחירות.

"הנשיא לא קובע את תוצאות הבחירות. אסור לו להיות שחקן פוליטי. מאז הקמת המדינה כל נשיאי ישראל נתנו את ההזדמנות הראשונה להרכבת הממשלה למועמד שקיבל את מספר הממליצים הגדול ביותר - וכך צריך להיות גם הפעם", טענו בהודעה לתקשורת.

בית הנשיא ראובן ריבלין אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד