י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
העולם צופה ומזדעזע

תיעוד: מבריחים נוטשים בנות 3 ו-5 בזריקה מעבר לגבול

שני מבריחים תועדו נוטשים שתי ילדות בנות 3 ו-5 בגבול במדבר ניו מקסיקו באישון ליל - לאחר שהם משליכים אותם מעל גדר הגבול בגובה 4.20 מטרים

תיעוד: מבריחים נוטשים בנות 3 ו-5 בזריקה מעבר לגבול
התיעוד צילום: צילום מסך

משמר הגבול של ארה"ב מפרסם סרטון שמזעזע את העולם. בתיעוד נראים מבריחים שנוטשים שתי ילדות בנות 3 ו-5 בגבול במדבר ניו מקסיקו באמצע הלילה - לאחר שהם משליכים אותם מעל גדר הגבול בגובה 4.20 מטרים.

הסרטון פורסם על ידי מפקדת יחידת הסיור הראשית של אל פאסו, גלוריה צ'אבס, לדבריה, שני מבריחים טיפסו על הגדר והפילו את הילדים לקרקע ואז השליכו מה שנראה כמה חפצים למטה.

לאחר מכן נראים שני המבריחים בורחים מהצד הדרומי של הגדר. צ'אבס אמרה שהילדות הקטנות נותרו "קילומטרים ממקום מיושב הקרוב ביותר", הן נאספו על ידי חיילים לאחר שנצפו באמצעות טכנולוגיית מעקב מיוחדת.

"אני נחרדת מהדרך שבה המבריחים האלה הפילו ילדים חפים מפשע ממחסום הגבול בגובה 4.20 מטר, אלמלא ערנותם של הסוכנים שלנו בטכנולוגיה מיוחדת, שתי האחיות בגיל הרך היו נחשפים לגורמים קשים של סביבה מדברית במשך שעות" אמרה צ'אבס. "אנו עובדים כיום עם שותפינו לאכיפת החוק במקסיקו ומנסים לזהות את המבריחים האכזריים כדי להטיל עליהם אחריות במלוא החוק", הוסיפה.

מקסיקו גדר גבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד