י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מי בעל הסיכויים הגבוהים

תוקם ממשלה יציבה? זה מה שהציבור חושב

שבוע וחצי לאחר הבחירות, בהן לא הושגה הכרעה הברורה והתמונה רחוקה מלהתבהר, בדקו במכון הסקרים של מנו גבע, מה חושב הציבור, מי בעל הסיכויים הגבוהים יותר להרכיב ממשלה ומי סבור שהעסק אבוד והבחירות החמישיות הן עניין של תאריך בלבד

תוקם ממשלה יציבה? זה מה שהציבור חושב
בחירות 2021 לכנסת ה-24 צילום: צלמי פלאש 90

בעוד יומיים יחל מצעד ההמלצות בבית הנשיא, ועל רקע המצב הפוליטי הסבוך, מרבית מהציבור חושב שלא תוקם לבסוף ממשלה ופנינו לבחירות חמישיות.

מסקר שערך מכון מדגם של מנו גבע בשיתוף IPanel עבור חדשות 12 עולה כי 53% מהציבור סבורים שלא תוקם לבסוף ממשלה ו-43% מהציבור חושב שהתרחיש הסביר ביותר כרגע הוא בחירות חמישיות.

על השאלה "למי יש את הסיכוי הגבוה ביותר להקים ממשלה?", 44% השיבו בנימין נתניהו, 17% השיבו יאיר לפיד, 15% השיבו נפתלי בנט, 3% השיבו למישהו אחר, 13% השיבו אף אחד ו-10% השיבו לא יודע.

על השאלה "מי לדעתכם צריך להוביל את גוש השינוי?", 35% השיבו שהם חושבים שיאיר לפיד צריך לעמוד בראש, 18% השיבו נפתלי בנט, 8% השיבו גדעון סער, 7% השיבו בני גנץ, 24% השיבו אף אחד מהם ו-8% לא יודע.

בנוסף, בסקר נשאלו גם המשתתפים "מהו התרחיש הסביר ביותר לדעתך?" - 46% השיבו בחירות חמישיות, 27% השיבו שנתניהו ירכיב לבסוף ממשלה, 16% השיבו שגוש השינוי יצליח להרכיב ממשלה ו-11% השיבו שהם לא יודעים.

בנימין נתניהו יאיר לפיד מנו גבע סקר דעת קהל בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד