י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מופלטות, קורונה ופוליטיקה

נתניהו חגג מימונה: "מקווה שבקרוב תהיה בשורה גדולה" • צפו

נתניהו הגיע לחגוג מימונה ולאכול מופלטה אצל ח"כ אסנת מארק והתייחס לקורונה ולפוליטיקה שעל הפרק | "ברוך השם עשינו את זה ואנחנו המדינה הראשונה בעולם שיוצאת מהקורונה" | על הפלונטר הפוליטי אמר: "אני מאמין שזה אפשרי. אני מקווה שבקרוב תהיה בשורה גדולה" 

נתניהו חגג מימונה: "מקווה שבקרוב תהיה בשורה גדולה" • צפו
נתניהו חוגג מימונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (מוצ"ש) לחגיגות המימונה בביתה של חברת הכנסת אסנת הילה מארק במעלה אדומים והתייחס במילים קצרות גם לנגיף הקורונה שבחסדי שמיים כמעט מאחורינו, כמו גם לסוגיות הפוליטיות השונות שעל הפרק.

בפתח הדברים פנה נתניהו אל אוזני אנשי הימין המסרבים להקים יחד איתו קואליציה: "המאבק על המולדת ועל ארץ ישראל לא מסתיים. המאבק על ההתיישבות לא מסתיים. המאבק על הזכות שלנו להגן על עצמנו. המאבק נגד איראן שרוצה לחזור להסכם הגרעין".

"מול האתגרים הללו ומול ההזדמנויות הכבירות שיש בפנינו, צריך עכשיו ממשלת ימין יציבה לאורך שנים שתדאג לכל אזרחי ישראל. זה מה שמתבקש כרגע ובעזרת השם נשיג את זה ואני מאמין שזה אפשרי" הבהיר.

ראש הממשלה המשיך ושחזר: "לפני שנה המימונה הייתה מופלטות בזום ואני אמרתי לפני כמה חודשים - תתחסנו ותרבחו".

נתניהו המשיך ואמר: "ברוך השם עשינו את זה ואנחנו המדינה הראשונה בעולם שיוצאת מהקורונה ואנחנו צריכים עכשיו להבטיח עוד מיליוני חיסונים כדי להבטיח שלא נחזור לקורונה - וזה חייב להתבצע מייד. חג שמח לכל אזרחי ישראל!".

נתניהו הוסיף והתייחס גם לסאגה הפוליטית המגיעה לשיא ביום שני עם תחילת ההמלצות לנשיא: "אנחנו צריכים ממשלת ימין יציבה לאורך ימים. זה מה שאנחנו צריכים עכשיו, אני מאמין שזה אפשרי. אני מקווה שבקרוב תהיה בשורה גדולה".

בנימין נתניהו מימונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד