ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ממשלה בקרוב?

איילת שקד רומזת: "יש פתרונות יצירתיים - אני בטוחה שנצליח"

על רקע הפגישות של יו"ר מפלגתה עם לפיד ונתניהו, בכירת 'ימינה' רומזת הערב כי ישנם פתרונות יצירתיים להקמת ממשלה: "עושים מאמצים להקמת ממשלה טובה" | בנוסף התייחסה לסוג הממשלה: "אנחנו שואפים להקים ממשלת ימין"

איילת שקד רומזת: "יש פתרונות יצירתיים - אני בטוחה שנצליח"
נפתלי בנט כשר סביב שולחן הממשלה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ברקע הדיווחים השונים לפיהם 'ימינה' והעומד בראשה קיבלו הצעות להשתלב בתוך רשימת 'הליכוד', בכירת 'ימינה' איילת שקד התייחסה הערב (מוצ"ש) לפגישות והמו"מ לקראת סבב ההמלצות אצל נשיא המדינה.

"באנו לחגוג את חג המימונה", אמרה ל'ערוץ 7' במהלך חגיגות המימונה של מרכז ישיבות בני-עקיבא והמשיכה, "אנחנו עושים לילות כימים, גם בשעה הזו, להצליח להקים ממשלה טובה, יציבה, מתפקדת ולאומית שתעבוד עובר אזרחי ישראל".

בנוסף, שקד רמזה על אופציות שאינן יודעות כרגע: "אני הבטחתי לכל מי שהצביע לימינה, שזה פתק למנוע בחירות חמישיות וזה מה שאנחנו מנסים לעשות. יש הרבה פתרונות יצירתיים. צריך לחכות קצת בסבלנות, אני בטוחה שנצליח".

על סוג הממשלה שתקום, אמרה בכירת 'ימינה' ושרת המשפטים לשעבר: "אני אומרת שוב, אנחנו נשאף להקים ממשלת לאומית, וימנית".

שקד כאמור הגיע לחגיגת המימונה של ישיבות בני-עקיבא, שבה שהה גם גדול רבני הציונות הדתית הרב חיים מאיר דרוקמן. בנוסף, גם שהו במקום יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ ושרת התפוצות עומר ינקלביץ'.

בתוך כך, הערב דיווח הכתב הפוליטי של 'חדשות 13', ספי עובדיה, כי בפגישה בין נתניהו לבנט, ניסה הראשון לשכנע את יו"ר ימינה לחבור אליו ולהוכיח לו כי הוא יכול להקים ממשלה.

לטענת נתניהו, במקרה שיהיו לו 59 ממליצים, יו"ר תקווה חדשה גדעון סער, יימנע בהצבעה, יאפשר הקמת קואליציה ולא ילך למערכת בחירות חמישית.

איילת שקד מימונה נפתלי בנט ממשלת ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד