י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אסון קשה

טייוואן: מעל 50 נהרגו כשרכבת עם שמונה קרונות ירדה מהפסים

טייוואן: מעל 50 הרוגים ועשרות פצועים כשרכבת עם שמונה קרונות ירדה מהפסים אחרי שרכב שהחליק חסם את דרכה | זהו אסון הרכבות הקשה ביותר בתולדות האי טיוואן

טייוואן: מעל 50 נהרגו כשרכבת עם שמונה קרונות ירדה מהפסים
רכבת מהירה, אילוסטרציה צילום: Unsplash

לפחות 50 בני אדם נהרגו ביום שישי האחרון ועשרות נוספים נפצעו לאחר שרכבת שהובילה כמעט 500 נוסעים ירדה מהפסים במנהרה בטייוואן.

על פי הדיווחים מטייוואן הרכבת עם שמונה הקרונות פגעה ברכב ששייך לחברת בנייה באזור שהחליק על המסילה בפתח המנהרה.

כוחות ההצלה סרקו את הקרונות שם היו נפגעים רבים, העובדה שהתאונה אירעה בתוך מנהרה היקשתה על כוחות החילוץ כדי למצוא ניצולים, חלקם ניפצו חלונות כדי לקפוץ החוצה.

הרכבת נסעה מהבירה טייפה לטייטונג, עליה שהו בעיקר אנשים שנוסעים לחופשה של סוף שבוע ארוך. ייתכן שאנשים רבים בתוך הקרונות עמדו, מכיוון שהרכבת הייתה מלאה. רכבת 408 היא מהמהירות ביותר ונחשבת בדרך כלל לבטוחה. היא יכולה להגיע למהירות של 130 קמ"ש.

הנשיא צאי אינג-וון שלח את תנחומיו ​​למשפחות הקורבנות והורה על פתיחה בחקירה. התאונה עצמה התרחשה בסביבות השעה 09:00 שעון מקומי, חלק מהאנשים שהיו בחלק האחורי של הרכבת הצליחו להתרחק ללא פגע, בעוד כ-100 מהם חולצו מארבע הקרונות הראשונים. רבים מההרוגים, הפצועים והלכודים היו בארבעת הקרונות הראשונים שהיו מעוכים בתוך המנהרה.

התאונה ביום שישי היא אסון הרכבות הקשה ביותר בטייוואן מזה עשרות שנים. התאונה הקשה ביותר של האי בהיסטוריה האחרונה הייתה בשנת 1991, אז נהרגו 30 נוסעים ו-112 נפצעו לאחר ששתי רכבות התנגשו.

 

טיוואן תאונת רכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד