י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מחירים אטרקטיביים

מכשירי שמיעה, באיזה כדאי לבחור?

לחברת פטיפון מכשירי שמיעה, מכשירים רבים של חברות גרמניות, מכשירים בעלי טכנולוגיות מהטובות ביותר בעולם. מכשירים זעירים אסתטיים למראה ונוחים ביותר לשימוש והפעלה. במחירים אטרקטיביים ונוחים

מכשירי שמיעה, באיזה כדאי לבחור?
מכשיר שמיעה צילום: פיקסביי

מכשירי שמיעה מומלצים על ידי החברה:

  • מכשיר השמיעה הפנימי REGA PICO מחברת AUDIFON,
  • מכשיר מסדרת R בעיצוב ממוזער: LEWI וRISA 
  • מכשיר השמיעה הפנימי KAMI CIC AUDIFON, 
  • KAMI R מחברת AUDIFON, 
  • LEWI ו-RISA, מסדרת S של חברת AUDIFON

כל המכשירים של חברות מגרמניה, וכולם מכשירי שמיעה זעירים. איכותיים וחדשניים. המספקים חווית משתמש מיטבית וטבעית.
ישנם בשוק מספר מגוון של מכשירי שמיעה מומלצים אך מי שהאיכות חשובה לו ומודע לאיכות של החברות הגרמניות יעשה את השיקול המתאים בעבורו. מכשירי שמיעה אלו הנזכרים למעלה, מסופקים על ידי החברה ולהם יתרונות משמעותיים אשר דורגו על ידי הלקוחות כיתרונות הכרחיים להתנהלות שיגרה רגילה ולשמיעה ברורה וצלולה. להלן כמה מהיתרונות:

  • המכשירים הזעירים, אסתטיים ומוצנעים בתעלת האוזן כך שאינם גלויים לעין כל, עובדה זו עזרה לפוגג את תחושת המבוכה והחשש אצל הלקוחות
  • מיוצרים בטכנולוגיות מהמתקדמות בשוק לשיפור חווית השמיעה, דבר שהיטיב עם שגרת יומם של המשתמשים
  • למכשירים הזעירים טווח רחב של ערוצים עם הגברה מדויקת המאפשר שמיעה של מנעדים וגוונים שונים ודיוק בעוצמת הצלילים הנשמעים.
  • ניתן לשמוע את הדיבור גם כאשר ישנם רעשי רקע בסביבה בה אתם נמצאים. דבר שהקל על המשתמשים להיות בסביבה רועשת ולחוש בטחון בסביבה זו.
  • המכשירים קלים ומאד נוחים לתפעול, והלקוחות נהנים מיתרון זה.

לקוחות שבחרו להשתמש במכשירי שמיעה זעירים דיווחו על שיפור באיכות החיים, ועל עליה בתחושת הבטחון העצמי, הם חשו מאושרים יותר ומוגבלים פחות וסיפרו שחזרו לעשות דברים שנמנעו לעשותם בעקבות ירידת שמיעתם, כמו כן התקשורת עם סביבתם הקרובה והרחוקה השתפרה לעין ארוך ושגרת חייהם השתבחה בצורה משמעותית, דבר שתרם להם בשגרה היום יומית ובניצול ההנאות, המשלבות מראות וצלילים השלובים יחדיו בצורה הנכונה ביותר.

השירות המסור והמקצועי של החברה מאפשר ללקוח להנות מליווי צמוד במהלך בחירת המכשיר המתאים ביותר עבורו. הצוות מיומן ובעל כישורים לעזרה בבחירה הנכונה והמיטבית לכל לקוח באופן פרטי, לרצונותיו, צרכיו ולמבנה אישיותו, תוך התאמה מרבית לסדר יומו והעדפותיו האישיות. מתאפשרת תקופת ניסיון ללקוח, והשירות ניתן ישירות לביתו של הלקוח דבר החוסך ללקוח בירוקרטיה מיותרת והגעה לחברה.

על מנת לשפר את איכות החיים ולשוב ולשמוע את שפע הצלילים ואת המנגינות המופלאות של העולם בו אנו חיים מומלץ לרכוש מכשירי שמיעה מסדרת המכשירים הזעירים, לבחור מכשיר איכותי ואמין וחברה המספקת שירות מיטבי ואישי. להתעקש על איכות מחיר ושירות על מנת לאפשר אורח חיים בריא, מהנה, המאפשר התנהלות טבעית, שמיעה ותקשורת החשובים לכל אדם ואדם. אז לא כדאי לחכות.

 

 

 

מכשיר שמיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד